poniedziałek, 11 sierpnia 2014

[ Fashion from Violetta ] - Ludmila

Czas na kolejny post z serii Fashion from Violetta. Do tej pory mogliście już znaleźć w sklepach coś dla siebie inspirując się stylem serialowej Francesci. { klik }.
Teraz czas na kolejną dziewczynę, którą wybrałyście drogą komentarzy. Dzisiejszy post będzie poświęcony supernovej, gwiazdce, planetoidzie, przy której inne planety tracą swój blask - styl Ludmiły.


Styl Ludmiły szczerze mówiąc średnio mi się podoba. Jej postać jest bardzo pewna siebie i zarozumiała, dlatego do jej stylu idealnie pasują rzeczy w jaskrawych kolorach oraz różnego rodzaju dżety (cekiny, brylanciki). Przejdźmy zatem do propozycji, które dla was przygotowałam.
Na początek kilka rzeczy ze sklepu sinsay. 
-marynarka
-spódniczka
-spodnie w trzech kolorach
-sukienka
-torebka





Kolejny sklep, gdzie na bank najdziecie coś w stylu Ludmiły to butik.
- torebka
- dwie pary legginsów
- świecąca bluzeczka


 Następny sklep to house, a w nim znalazłam dla was
- spódniczkę
- bransoletki


Jeśli chodzi o styl Ludmiły to byłoby na tyle. Przepraszam, bo ta notka według mnie nie jest zbyt długa. Chodzi o to,  że ciężko było mi znaleźć coś, co pasowałoby do stylu Ludmi. Jej postać chodzi przeważnie w jaskrawych ubraniach, często gęsto z cekinowymi lub innymi dodatkami, w takich sklepach rzadko się widzi takie rzeczy. Myślę, że gdyby pogrzebać na allegro albo wyjść na bazarek - takich rzeczy byłoby więcej :)


To jak - czyj styl następny?

5 komentarzy:

  1. Fajny post. Teraz czekam na styl Lary ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. #A
    Świetnie ciuszki. Najlepsze te ze sklepu sinsay.
    Bardzo podoba mi się marynarka może sobie kupię

    Mam taką radę może mogłybyście zrobić jedną stylizację, że zdjęcie i ubrania takie same lub podobne, według mnie byłoby fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym tak chciała, nawet próbowałam, ale mega ciężko mi szukać JEDNĄ rzecz, której brakuje do całej stylizacji... i tak spędzam cały dzień, by znaleźć jedną, małą rzecz..

      Usuń
  3. Śliczne ciuszki ! Podoba mi się spódniczka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. #A
    wow, post niezły!! extra! <3 nie ma to jak panterka! XDD
    ja proponuję... Naty!

    OdpowiedzUsuń