niedziela, 10 sierpnia 2014

Głowa pełnia pomysłów-pierwszy dzień z Minnie&You

Od dzisiaj na naszym blogu pojawia się nowa seria postów. Z racji tego, że uwielbiam modę postanowiłam połączyć moje dwa hobby: pisanie postów i tworzenie różnych kreacji/outfitów. Zapewne zastanawiacie się kim jest Minnie i o czym będą wpisy. Jeżeli jesteście ciekawi tych rzeczy zapraszam do dalszej części postu. 

Co to Minnie&You?
Jest to program, który przeniesie Cię do świata modowej blogosfery. Fashionistka Minnie pomoże stworzyć Ci niesamowite stroje i doradzi  kilka rad na temat wyglądu i stylu. Czasem razem z nią będziecie mogli stworzyć fantastyczne rzeczy typu: pierścionek, naszyjnik, kokardkę i wiele innych. Jej głowa jest pełna pomysłów! Więcej informacji o programie znajdziesz na tej stornie KLIK.
Na czym będą polegały wpisy?
Każdy z nich będzie podzielony na dwie części: outfit oraz własnoręczny pomysł dnia. Często w nich kierowałam się pomysłami Minnie. Postanowiłam wykorzystać jej rady i wykonać coś własnoręcznie. O szczegółach dowiecie się czytając dalszą część. Nie przedłużając... zacznijmy nową serię postów! 

Outfit dnia 
Zawsze będzie to coś w stylu Minnie, która najczęściej nosi ubrania w kolorze czerwono, biało, czarnym. Wraz z siostrą (której bardzo dziękuję, za pomoc) stworzyłyśmy kreacje, którą mogłaby założyć Fashinostka. Tym razem postawiłyśmy na coś, co możecie ubrać nie tylko na spotkanie z przyjaciółmi, ale również wyjście do szkoły itp.
Modelka (siostra :D) ma na sobie czerwoną bluzkę w czarne drobne kropki. Ważny element, który dodaje temu ubraniu uroku to biały kołnierzyk z małymi ćwikami. Dodam tylko, że podobny T-shirt miała Minnie. 


Do czerwonej bluzki założyłyśmy  czarną, skórzaną, krótką spódniczkę. Świetnie prezentuje się z górną częścią garderoby. Od razu wspomnę tutaj o czarnych butach, które po bokach mają grubą koronkę. Są one na niskim obcasie.


Teraz coś wykonane własnoręczne. Jest to bransoletka z różowo-białych koralików w kształcie Myszka-Miki. Osobiście bardzo mi się one spodobały! Są wspaniałe. Wpadałam na pomysł, by je jakoś wykorzystać. Postanowiłam, że zrobię z nich biżuterię na rękę. Do jej wykonania będą Ci potrzebne sznureczek (w moim przypadku gruba nitka) oraz koraliki. Jak Wam się ona podoba?



Następnym i już ostatnim dodatkiem była czarna kokardka we włosach, które zostały upięte w duży kok.

Całość prezentuje się następująco. W komentarzach piszcie Wasze opinie na temat tej stylizacji. Co się Wam w niej podoba, a co nie? 

Własnoręczny pomysł dnia 
Pomysłem dnia jest coś, co może wykonać praktycznie każdy. Od małych dzieci, aż po osoby starsze. Przedmiot, który dzisiaj zrobimy przyda się każdemu. Będzie to ramka na zdjęcia. Często właśnie one bywają nudne, ponieważ są w jednym kolorze. My dzisiaj dodamy im parę dodatków. Do wykonania zadania będzie Wam potrzebne: nożyczki, klej, ramka i blok techniczny. 
Krok pierwszy
1.Wycinamy z kartki kółka (lub dowolny wzorek). Najlepiej o różnych rozmiarach

Krok drugi
2. Rozmieść je na ramce.
Krok trzeci
3.Przyklej kółka.

Krok czwarty
4.Ciesz się nową, świetną ramką. 


Na tym kończymy dzisiejszy post. Mam nadzieję, że Wam się spodobał. Ja osobiście miałam mnóstwo dobrej  zabawy przy robieniu ramki czy choćby tworzeniu outfitów. Za niedługo spodziewajcie się drugiego dnia z Minnie&You. 

Podobała Wam się nasza stylizacja? Co myślicie o własnoręcznie zrobionej bransoletce i ramce? Skorzystacie z pomysłów? 

6 komentarzy:

  1. #A
    Bardzo podoba mi się stylizacja, jest na czasie i bosko się prezentuje. Świetna także jest ramka, ale ja jednak wolę sobie kupić :)))
    Ale spróbuje się wystylizować tak ja w tym poście

    OdpowiedzUsuń
  2. #A
    Najbardziej spodobała mi się bransoletka i ramka *-* Czekam na kolejny post c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Podejrzewam, że pojawi się w jutro lub pojutrze. ;)

      Usuń
  3. #A
    jej! fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń