piątek, 22 sierpnia 2014

Wielki konkurs "PODZIEL SIĘ UŚMIECHEM" [przypomnienie]

Mamy w pełni lato.. wszyscy z tego powodu się bardzo cieszymy. Złociste słońce, przeźroczysta woda,kolorowe kwiaty i zielone pola oraz  łąki.. W stu procentach jestem pewna, że każdy z Was kocha tę porę roku. W fali radości z powodu tegorocznych słonecznych wakacji mamy dla Was WIELKĄ niespodziankę! Jesteście jej ciekawi? Więcej w rozwinięciu posta! 

Aktualizacja: Zostały Wam tylko 3 dni na wysyłanie prac!

PODZIEL SIĘ UŚMIECHEM

Taki tytuł nosi nazwa wielkiego konkursu, który organizuje, aż trzy blogi! Nasz,     MagiaDisneya&ViolettaPl KLIK i Violetta2Polska KLIK.  Informacja o nim pojawi się nie tylko na naszych stronach, ale także na facebooku Disney Channel KLIK oraz  eskacienma.pl. Warto wspomnieć, że cały konkurs odbywa się dzięki współpracy z The Walt Disney Company Polska. :) Wszystkie ważne informacje, z którymi musicie się zapoznać zawarte są na fotografii oraz w poniższych punktach


ZASADY 
1.Wszyscy uczestnicy bloga muszą być obserwatorami naszych trzech blogów, wymienionych wyżej. 
2. Swoje prace wyślijcie na adres konkurs_foto@interia.pl
3.Wraz z nadesłanym zdjęciem należy podać swoje imię, nazwisko, wiek i miasto
4.Po zakończeniu konkursu, bloggerzy organizujący konkurs oraz Disney wspólnie wybierze jednego zwycięzce. 
5.Nagrodą główną jest udział w spocie telewizyjnym, który będzie emitowany na Disney Channel. 
6.Ponadto wyróżnimy także 5 innych autorów fotografii, którzy mają szansę zdobyć świetny zestaw nagród. 
7.Konkurs trwa od 4.08 do 24.08 2014r
ZADANIE KONKURSOWE
Zrób zdjęcie, na którym uwieczniłeś swoją radość płynącą z chwil spędzonych z przyjaciółmi lub rodziną! 

Jak Wam się podoba konkurs? Weźmiecie udział? 

11 komentarzy:

  1. WOW.
    Genialny konkurs, na pewno wezmę udział. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam fajne zdjecie z wakacji to wyśle <3

    OdpowiedzUsuń
  3. #A
    Jak zaobserwować Violetta2Polska bo one nie mają widżeta ?
    A czy ja was zaobserwowałam bo nwm czy mi się udało ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, też szukałam i nie znalazłam. Dobra, nic nie szkodzi. Może później się u Nich pojawi. ;)
      Tak, zaobserwowałaś nas. :)

      Usuń
    2. Jak zaobserwować waszego bloga? Bo chce was zaobserwować, a nie moge bo nie ma tego przycisku "zaobserwuj tą witryne"

      Usuń
  4. A co mi tam.. wezmę udział :D
    Fajnie byc tak w telewizji XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny konkurs , może wezmę udział :)))

    zapraszam na moje bloga :) vilu4everpl.blogpspot.com , wchodźcie , komentujcie , obserwujcie , chętnie przyjme nowe redaktorki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra konkursik! Za niedługo wyślę prace ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. #A
    nie wiem, nie wiem.. XD zastanowię się

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń