poniedziałek, 18 sierpnia 2014

[ Twitcam ] z Estupido i SimplyKath AKTUALIZACJA

Drodzy czytelnicy! Trwają wakacje (a właściwie powolutku zbliżają się ku końcowi) więc razem z Sylwią, postanowiłyśmy wykorzystać kilka wolnych dni na spotkanie. Pomyślałyśmy również, że skoro będziemy spędzały wspólnie czas, fajną opcją będzie zrobienie dla naszych czytelników TC.
Wówczas będziecie mogli zadawać nam nurtujące Was pytania, pośmiać się z nami lub po prostu spędzić razem miło czas.

Twitcam odbędzie się już jutro, czyli we wtorek 19 sierpnia, o godzinie 18.00. *
Serdecznie zapraszamy!


[AKTUALIZACJA]
Z powodu braku internetu jesteśmy zmuszone odwołać twitcam.


Cieszycie się, że ja i Sylwia organizujemy Twitcam? Będziecie? 

7 komentarzy:

  1. #A
    Uwielbiam oglądać TC i na pewno będę, dobrze że wzięłam do babci internet :)
    Śliczną fotkę zrobiłyście.
    Gdy Sylwia w poprzednim poście wspominała o jakiejś niespodziance od razu pomyślałam o TwiCamie :D
    Promujcie się na swoich blogach, będzie na pewno dużo osób

    OdpowiedzUsuń
  2. #A
    Kochane przepraszam za nieobecbośc ale dużo sie dzieje az za duzo i nw czy dam rade obejrzec... dacie twitcama na bloga..sluchajcie pliss ♡♥♡♥♥♡♡♥♥♡

    OdpowiedzUsuń
  3. nie było TC, ale za to odpały na asku się pojawiły XD to był taki mały TC w Waszym wykonaniu :)
    Czekałam na Wasz Tc z niecierpliwieniem, co prawda się nie doczekałam, ale było w zamian co innego. Trzymam za Was kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj była bania na asku :D świetnie się bawiłyśmy wtedy <3 mam nadzieję, że szybko uda mi się znowu z Sylwią spotkać i zrobić ten TC :D

      Usuń