piątek, 1 sierpnia 2014

[ Fashion from Violetta ] - Francesca

Jeśli śledzicie naszego bloga to pewnie wiecie, że miałam zamiar stworzyć serię postów, w których będę szukać ubrań w stylu podobnym do dziewczyn z serialu Violetta. Więcej na ten temat w tym poście { klik }.
Dziś lecimy z pierwszą dziewczyną, którą wybraliście drogą komentarzy i tą dziewczyną jest...
FRANCESCA!!!!!! 
Zapraszam do rozwinięcie postu.



Francesca jest postacią, której styl jest dziewczęcy. Przeważnie widujemy ją w spódniczkach lub sukienkach. W jej garderobie możemy czasem znaleźć kropeczki, paseczki, ale i gładkie bluzki. 
Jak zapewne wiecie i co można wyczytać m.in z książki "modne dodatki" - Francesca, "aby nadać charakteru swoim stylizacjom, podkreśla je modnymi, różnorodnymi paskami oraz opaskami na włosy."
Zaczynamy od sieci sklepów house, gdzie mam dla was kilka wariantów.
Na początek dwa sweterki w kropki/groszki jak kto woli :)

  Następna jest bordowa sukienka, bo w takim odcieniu widzieliśmy raz serialową Fran.

Oraz dwa dodatki: gumki z kokardkami, a wiemy, że kokardy kojarzą nam się z nikim innym jak Fran oraz pasek w kwiatuszki.

Teraz przejdźmy do sklepu Sinsay. Na początek mam dla was dwie sukienki. T tańsza jest na wyprzedaży więc jeśli wam się podoba to trzeba się spieszyć.

Następne rzeczy to bluzeczka, sweterek oraz spódniczka. ( wszystkie te rzeczy można ze sobą połączyć, bo nieźle ze sobą pasują :) ) 




Teraz przejdźmy do trzeciego i ostatniego sklepu - Cropp.
Tu mam dla was propozycje - dwie świetne sukienki, ale nieźle różnią się cenowo..




A także równie śliczną, czerwoną torebkę: 



Na dziś to tyle jeśli chodzi o mnie :)

Czy podoba wam się post w takim stylu i czy w ogóle chcecie dalej serię Fashion from Violetta?
Jeśli tak to piszcie w komentarzu która dziewczyna ma być następna.

4 komentarze:

  1. #A
    Wow super post! CUDNY! ;)
    Dzieki ze opisalas Fran..
    Nastepna niech bedzie... Ludmi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. #A
    Cieszę się że zrobiłaś ten post ponieważ kocham styl Fran < 3 Czekam teraz na Camilę *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. #A
    Bardzo podobają mi się te ubrania muszę sobie coś wybrać XD
    Posty są boskie i czekam na nastepne.
    Może Ludmiła

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja bym chciała Violettę :)

    OdpowiedzUsuń