poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Debby Ryan - młoda disneyowska reżyserka

Dziś zajmę się zagranicznym artykułem poświęconym Debby Ryan. Tytuł artykułu brzmi: " How I Did It: Debby Ryan On Being The Youngest Ever Disney Director" czyli "Jak to zrobiłam: Debby Ryan będąca najmłodszą reżyserką Disneya kiedykolwiek".
Serdecznie zapraszam do postu.

*pamiętajcie, że nie tłumaczę wszystkiego dosłownie






Zapraszam do przetłumaczonego artykułu i proszę o nie kopiowanie treści.
Debby Ryan nie jest nikim obcym przed kamerami. Była artystką od lat, a jako gwiazda własnego show na Disney Channel - "Jessie" wie jak sie trzymać. Kiedy chciała zabrać się za reżyserowanie, to wiedziała, że to nie będzie łatwe. To nie zatrzymało ją w podążaniu za marzeniami i teraz nie tylko bierze udział w reżyserowaniu debiutowego odcinka "Jessie", ale także tworzy historię jako najmłodsza kobieta do reżyserowania projektu Disney Channel.
A oto kilka wskazówek Debby:

Ucz się wszystkiego co możesz i zadawaj pytania.
Przed Jessie, Debby zadebiutowała w Suite Life: Nie ma to jak Statek. To był kluczowy moment,  kiedy widziała wszystkich autorów serialu - uświadomiła sobie, że reżserka będzie jej drugą pasją. 
"Odkryłam jak piękne jest kierowanie w serialu i byłam tym coraz bardziej zainteresowana" . - powiedziała. Ona również wiele pytała. Odpowiedzi przekonały ją, by spróbować kierowania w rzeczywistości.

Przejmij inicjatywę.
Kiedy Debby dostała role Jessi wiedziała, że musi zdobyć najpierw szacunek wszystkich. "Chciałam go zdobyć" - mówi. "Nie chciałam tak po prostu powiedzieć dajcie mi to show, bo jest nazwane moją postacią". Była częścią każdej sceny, zarówno w kamerach jak i w kierunku. Reżyser powiedział, że jest pod wrażeniem! To dało odwagę Debby iść za nim i zapytać o szansę bycia tż po drugiej strony kamery. "Udałam się do Disneya i powiedziałam - Myślę, że dam radę. Niech to się stanie" . Odpowiedzieli, że w każdej innej sytuacji by nie pozwolili, ale pozwolili mi i powiedzieli, że będę świetna.


Pokaż co wiesz.
"Jako dziewczyna w branży, będącą aktorką w przemyśle, i jako młodą w przemyśle były trzy znaki przeciwko mnie" - powiedziała. Ludzie nie spodziewają się, abym miała głos. Ale dowiedziałam się co robić, poznałam wszystkie warunki. Myślę, że mam taką moc, by być liderem.

Znajdź system wsparcia.
Najlepsza przyjaciółka Debby - Emma może ma inne życie jako nastolatka. Kiedy Debby uczyła sie w telewizji, Emma ukończyła liceum i zaaplikowała podanie do koledżu.  Jednak zawsze wspierały się w 100%. "Ona zna mnie lepiej niż ktokolwiek inny i ufa mi" - mówi Debby.  " Zawsze mówi mi to, co chce dokładnie usłyszeć".

Nigdy się nie poddawaj. 
Co jest prawdziwym kluczem do sukcesu Debby? "Nie mam nigdy planu tworzenia kopii zapasowych, ani planu B". Miałam zatrzaskiwane drzwi przed nosem. Wszystko co trzeba robić to pukać w drzwi i budować własne. Musisz zbudować swój własny dom.

Premierowy odcinek we współpracy z Debby Ryan można było obejrzeć w piątek na kanale DC u nich. :)

Cieszycie się, że Debby dalej się rozwija? 

2 komentarze:

  1. Świetny post! Dobra robota Sylwia, wywiad jest bardzo interesujący! Lubię Debby i czekam na więcej wpisów z nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra post - super! :D

    OdpowiedzUsuń