poniedziałek, 28 lipca 2014

[ Fashion from Violetta ] - sprawy organizacyjne.

Hejka wszystkim!
Nazwałam ten post "Fashion from Violetta", a dlaczego? Otóż chciałabym stworzyć serię postów, w których będę podsyłać wam świeże ubrania z lokalnych sklepów w stylu jakiejś dziewczyny z serialu Violetta, a wy będziecie mogli upodobnić się stylem do dziewczyny, której styl wam się podoba.
Więcej info w rozwinięciu posta. 






Moje pytania brzmią tak:

1. Czy chcielibyście zobaczyć taką serie postów na blogu?
2. Jeśli nie, okej, jeśli tak - w komentarzach piszcie mi czyją stylówę chcecie jaką pierwszą. Do wyboru macie wszystkie dziewczyny z serialu.

Proszę o odpowiedzenie na pytania oczywiście w komentarzu i jeśli pomysł się podoba - podanie pierwszej dziewczyny do prześledzenia stylu. Dziewczyna z największą ilością komentarzy wygrywa.

A jak będzie przebiegać seria postów? 

Wy wybieracie kolejne dziewczyny, do których chciałybyście być podobne jeśli chodzi o styl, a ja w różnych sieciach sklepów szukam niedrogich rzeczy, pasujących do stylówy danej dziewczyny, pokazuje je wam w notce, a wy szybko lecicie do danego sklepu i jeśli coś wam się spodoba - kupujecie. :) 

6 komentarzy:

  1. dobrze.. a więc pomysł jest "nawet fajny" (jest zajefajny) ;) i jestem .... na ..... (taka cisza jak w "mam talent" XD) TAK!!!
    a więc uważam, że możemy zacząć od najlepszej bohaterki czyli Francesci! Moim zdaniem powinno to być tak: 1. Fran 2. Violetta 3. Ludmi 4. Naty 5. Cami
    <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starczy jedna, bi sie zgubie XD ok głos na Fran.

      Usuń
    2. oh.. no dobrze, dobrze.. niech bedzie..tylko na Fran XDDD

      Usuń
    3. Ok to ja też na Fran

      Usuń
  2. Kextra pomysł :D
    Tak !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ludmiła !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok :-)
    Niech będzie Frania <3

    OdpowiedzUsuń