sobota, 12 lipca 2014

[Życie ekipy] - Lodo została ciocią.

Każdy fan Lodovicy Comello wie, że dziewczyna ma też siostrę - Ilarię.
Kilka dni temu miało miejsce cudowne wydarzenie właśnie w rodzinie naszej Włoszki. Nie tak znowu daleko cieszyliśmy się z narodzin siostrzenicy Mechi, a teraz...? Lodo została ciocią!



Historia ciąży.
A zaczęło się ciekawie. Tata naszej Lodo dodał post, w którym dziękował za życzenia oraz cieszył się z tego, że został dziadkiem. Jako, że siostra Lodo nie jest za bardzo popularna, wszystkie ploteczki o ciąży przeszły na Lodo. W końcu tata dziewczyn - Paolo nie podał w twittcie która z córek jest ma spodziewać się dzidziusia.
Czekaliśmy sporo czasu, by w końcu dowiedzieć się, że to Ilari urodziła, a Lodo została ciocią.
O wszystkim poinformowała nas w poście na twiterze.
" mogę powiedzieć?... mogę?? ... JESTEM CIOCIĄ !!!!!!"

A teraz najlepszy - mały członek rodziny urodził się 9 lipca (tak jak moja skromna osoba), także razem będziemy obchodzić urodzinki. ;)
Pewnie lada dzień pojawią się pierwsze foteczki małego dzieciaka. Fajnie byłoby też pogratulować Lodo w twittach :)

10 komentarzy:

  1. Rilii? :D
    Moja lodo ciocią <333 Graty dla niej

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super :) chce taką ciocię!!!! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki dla. Lodo <3
    Wspaniała wiadomość szczerze mówiąc nie miałam o tym pojęcia XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam na blogu Sylwii że nie bedzie już konkursów
    A czy to znaczy że odwołany jest konkurs na okładkę płyty ?
    Proszę róbcie konkursy nie krzywdzcie innych wiem ze trudno ignorować chamstwo niektórych ale nie rezygnujące z konkursów dla nas czytelniczek... Wiernych czytelniczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, za bardzo nie wiem o co chodzi. Konkursy będą i są aktualne i w 60% jestem pewna, że za niedługo pojawi się kolejny. :)
      Na okładkę płyty nadal trwa, nic się nie bójcie. ;)
      Dziękujemy za miłe słowa ;*
      Konkursy będziemy robić, za tak świetne komentarze <33

      Usuń
    2. A już skumałam. Chodzi o post Sylwii na jej blogu, tak?
      Mówiła chyba o konkursie, który organizowała z Kasią (SimplyKath). Nie chodziło o tego bloga, tylko o ich, przynajmniej tak to zrozumiałam.
      A jeżeli jestem już w tym temacie, powiem tylko w rozumiem Sylwię i wcale się jej nie dziwie.

      Usuń
    3. To jest na moim osobistym blogu - tutaj jak najbardziej będą konkursy :) Jeśli nie wysłałaś jeszcze okładki swojej płyty - jeszcze masz czas :)

      Usuń
  5. Kocham Lodo <3
    Będzie wspaniałą ciocią :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahaś więc przepraszam za zamieszanie źle to zrozumiałam, bardzo mi przykro :(
    Biorę się za okładkę i jeszcze raz jak najmocniej przepraszam i czekam na inne konkursy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało :) Dobrze, że zapytałaś ;*
      Czekamy na Twoją pracę :)

      Usuń