wtorek, 15 lipca 2014

Tini Stoessel w sesji do Susana.

Witam wszystkich serdecznie. Nasza ekipa nie próżnuje - w dalszym ciągu udziela wywiadów, staje za obiektywem, prowadzi blogi i vlogi. Nasza główna bohaterka serialu Violetta po raz kolejny udowadnia, że lubi pozować. Właśnie pojawiły się zdjęcia z backstage do magazynu Susana.
Chcecie zobaczyć zdjęcia - zapraszam do postu. :)
Czas ma powrót magazynu Susana, która przychodzi z porcją niesamowitych zdjęć.
Tini wygląda tu zupełnie inaczej i zadziwiła mnie stylizacją - jest mega odważna, ale mnie zachwyca. 
Tylko spójrzcie:






MOIM ZDANIEM.
Tini wyszła cudownie na tym zdjęciu, gdy opiera się o ścianę. Jedyne co mnie strażni to zbyt mocno podkręcone włosy, ale może taki miał być efekt i nic mi do tego. Moim zdaniem jedna z lepszych sesji Tini, chociaż w każdej mnie zachwyca.

A wy co myślicie? Czy ta sesja jest dla niej zbyt kobieca, czy nie macie nic przeciwko?
Wróżycie Tini karierę w modelingu?

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ty mówisz ona wygląda jak ona anie ok. 30 Tini zawsze jest śliczna a ty Julis tak mówisz
    Ślicznie wyszła

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniusia <3 Myślę że w niektórych przez te włosy i ciuszki wygląda troszkę bardziej kobieco i na starszą
    Ale prezentuje się bosko

    OdpowiedzUsuń
  4. No ładnie.. ale nie moge sie przyzwyczaić że bierze udział w dość poważniejszych sesjach (wygląda na starszą i sesja ta jest dużo poważniejsza niż do V3, nawet z powodu ubrań) post fajny ;)

    OdpowiedzUsuń