wtorek, 22 lipca 2014

Kobiece gwiazdy Disneya- ulubione piosenki.

Większość gwiazd, które zagrali w jakimkolwiek filmie lub serialu Disneya to nie tylko aktorzy, ale również piosenkarki/ piosenkarze. W prawie każdej ich ekranizacji możemy usłyszeć świetne utwory. Mi szczególnie w głowie utknęły kawałki muzyczne z Camp Rock, Boska przygoda Sharpay, Randka z gwiazdą, Teen Beach Movie i wiele innych.
W poście chciałbym przedstawić Wam moje ulubione piosenki, jakie śpiewają artyści. 
Dove Cameron 
Gwiazda serialu Liv i Maddie. Dziewczyna gra tam dwie bliźniaczki, które mają całkiem inne charaktery. Dove nagrała teledysk do piosenki "Better in Stereo", która pojawiła się w czołówce telenoweli. Utwór opowiada o przyjaźni, poza za tym sam tytuł na to wskazuje "Lepiej w parze". Mi osobiście klip jak i tekst się podoba. Na YT filmik obejrzało już ponad 13 milionów widzów! 
Olivia Holt 
Gwiazda serialu Z kopyta. Szczerze mówiąc nigdy bym nie przypuszczała, że ta dziewczyna ma tak niezwykły głos. Jej nowa piosenka "Carry On" na prawdę przypadła mi do gustu. Sam tytuł po polsku brzmi "Prowadzić". Utwór opowiada o sukcesie i trudnej drodze jaką należy  pokonać, by go osiągnąć. Mimo wielu trudów, autorka tekstu nie poddaje się i idzie naprzód. Na YT filmik obejrzało już ponad 5 milionów osób!
Demi Lovato
Gwiazda filmu Camp rock (i wielu innych). Myślę, że tutaj nie trzeba nic mówić. Demetria ma niesamowitą i silną barwę głosu! Ubóstwiam jej piosenki! Może do Lovatics nie należę, ale oszalałabym z radości, móc iść na jej koncert. Kobieta ma setki utworów, tych spokojnych, lekkich do energicznych, mających w sobie mnóstwo ognia. Wypisanie moich ulubionych kawałków muzycznych Demi zajęłoby mi dobrą godzinę, jak nie więcej... Really don't care, Heart Attack, Skyscraper, Warrior... na prawdę nie umiem się zdecydować!  
Lodovica Comello 
Gwiazda serialu Violetta. Tą osóbkę, bardo dobrze znacie. Piękna i utalentowana Włoszka zdobywa coraz więcej fanów.. Brazylia, Meksyk, Francia, Polska, Niemcy, Rosja, Argentyna... krajów, gdzie można znaleźć Lodofantastic jest  mnóstwo! Wiecie zapewne, że Lodo wydała już swój pierwszy album, który pojawił się też w naszym kraju! Mi osobiście najbardziej spodobał się utwór "Otro dia mas", gdzie teledysk do niego został nakręcony w Barcelonie, i "Universo", które na YT ma już ponad dwa miliony wyświetleń! 

Bridgit Mendler

Gwiazda filmu Lemoniada Gada oraz serialu Powodzenia Charlie. Dziewczyna, którą uwielbia wiele jej fanów!  Podobnie jak Demi nagrała mnóstwo piosenek. W drugim sezonie Bridgit wystąpiła również w Violetta2. Pamiętacie? Mi osobiście najbardziej spodobał się jej utwór pt. Hurricane, który na YT obejrzało już ponad 60 milionów osób! Bardzo lubię też piosenkę pt. Ready or not.
Selena Gomez 
Gwiazda serialu Czarodzieje z Waverly Place. Chyba każdy zna tą młodą i niezwykle uzdolnioną dziewczynę. Prawie zawsze pojawia się na okładkach polskich gazet i nie ma żadnej strony internetowej typu "Pudelek", która by o niej nie wspomniała. Selena ma bardzo ładną barwę głosu. Ze wszystkich jej piosenek najbardziej przypadła mi do gustu Who Says. Na YT teledysk obejrzało już blisko 200 milionów osób! Liczba powala z nóg! 

China Anne McClain

Gwiazda serialu Nadzdolni. Młodziutka, całkiem nieźle zapowiadająca się artystka! Dziewczyna ma ładny głos, która całkiem mi się podoba. W prawdzie nie wydała jeszcze żadnego swojego własnego albumu. Na YT znalazłam tylko piosenki z  telenoweli, w której występuje. Z nich wszystkich najbardziej spodobała mi się Dynamite. Na YT widziało już ją ponad 35 milionów osób. 
Zandaya Colmen 
Gwiazda serialu Taniec Rządzi. W prawdzie często ludzie kojarzą ją przy boku, Belli o której mowa będzie niżej. Z tego co nam wiadomo dziewczyny się przyjaźnią. Obie poza tańcem, świetnie śpiewają. Zandaya ma tylko 17 lat, a już wiele o niej się mówi. Z piosenek, które zaśpiewała najbardziej spodobała mi się Dig Down Deeper. Na YT filmik obejrzało już ponad 16 milionów widzów! 
Bella Thorne 
Podobnie jak Zandaya gwiazda serialu Taniec rządzi. Dziewczyna od swojej towarzyszki jest o rok młodsza, czyli ma 16 lat. Jeżeli jesteśmy już w temacie tej dwójki, dodam tylko, że spodobał mi się ich wspólny utwór pt.  Something to Dance for/TTYLXOX. Wracając jednak do samej Belli z jej kawałków muzycznych najbardziej do gustu przypadł mi Call It Whatever, który na YT ma już ponad 9 milinów wyświetleń. 
Laura Marano 
Gwiazda serialu Austin&Ally. Dziewczynę częściej możemy spotkać w roli aktorki. Z tego co wiem, osobiście jeszcze nie nagrała swojej piosenki, chociaż mogę się mylić. Laura ma tylko 18 lat, ale mimo tak młodego wieku bardzo dużo osiągnęła. Z jej piosenek jakie znalazłam w internecie najbardziej spodobała mi się Me and You. Na YT widziało ją już ponad milion osób!
Na razie to tyle moich ulubionych piosenek wykonanych przez kobiece gwiazdy Disneya. Od razu mówię, że kolejność jest przypadkowa. Czy chcielibyście by podobny post pojawił się w roli głównej z mężczyznami? Jeśli tak śmiało piszcie w komentarzach! 

3 komentarze:

  1. tak! zrób taki post z mężczyznami!!! byłoby super ;*
    ogólnie post jest naprawdę świetny!
    moja ulubiona gwiazda to Lodovica Comello! po prostu ją ubóstwiam, kocham! kocham ją za: rolę w serialu, za jej płytę i jej najcudowniejszy głos, za uśmiech, za nową trasę koncertową, za to że ma taki wspaniały kontakt z fanami, a co najważniejsze, że docenia POLONIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!
    zgadzam się z Olą! Świetny post!!!
    mi bardzo spodobały się piosenki Demi ... tak samo jak ty KOCHAM JĄ!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrób!
    Mają wspaniałe piosenki.
    Ja najbardziej lubię Lodo, Dove, Laure, Olivie oraz Belle

    OdpowiedzUsuń