wtorek, 8 lipca 2014

Violetta 3 - zdjęcia promocyjne. [aktualizacja]

Nie chciałam wczoraj zaczynać postu, kiedy znalazłam tylko dwa zdjęcia promocyjne do trzeciego sezonu serialu "Violetta". Dziś mogę swobodnie skleić post, gdyż pojawiło się ich więcej. 
Chcecie zobaczyć zdjęcia promocyjne do Violetta 3? Zapraszam do postu :)


Wszystkie V-Lovers tylko czekają na jakieś świeże zdjęcia czy newsy z planu naszego kochanego serialu. W poście chciałabym przedstawić wam zdjęcia promocyjne, które właśnie się ukazały.
Zaczynamy - na początek nasza Violetta.Przedstawiona jest w dwóch strojach - mi osobiście do gustu przypada ten pierwszy, chociaż drugi też jest śliczny. Violetta wygląda już coraz dojrzalej i mało przypomina tą z pierwszego sezonu. W ubraniach jednak nada pozostaje ta nuta słodkości ;)




Teraz czas na Leonettę. Leon oczywiście w koszuli. W drugiej sesji za bardzo go nie przebrali - nałożyli tylko żółtą bluzę. Para wygląda kwitnąco.


Ostatnie zdjęcia to Violetta na osobnym zdjęciu z Ludmiłą i Fran. Zdjęcie Violetta&Fran kompletnie mi się nie podoba. Drażni mnie ta niepotrzebna ręka Violetty na twarzy no i zasadnicze pytanie - CO SIĘ STAŁO Z TWARZĄ FRAN? Jak dla mnie lekka przeginka. Zdjęcie Drugie wygląda już o wiele lepiej.
AKTUALIZACJA
Wstawiam kolejne zdjęcia promocyjne, bo czekałam, aż nazbiera się ich więcej:
















I co, jak podobają wam się zdjęcia promocyjne?
Kogo następnego chcielibyście zobaczyć?

7 komentarzy:

  1. O rany... bez urazy dla naszej Lodo ale... Co to jest??? A co do drugiego pytania to ja na przykład chciałabym by zaprezentowały się zdjęcia Federico i Ludmiły. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, twarz Lodo to przeginka. ;c
    Ja się nie mogę doczekać Maxiego, Naty i Diego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety moim zdaniem nie tylko twarz.. nie dobrze dopasowane ubrania... :((((

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Tak.. bez urazy ale... Viola na 1 zdjęciu z Leonem wygląda trochę jak babcia... a Lodo! Najlepsza postać wyszła niestety nie dokońca fajnie... jakby taka sztuczna. Mówie to z okropnym bólem bo KOCHAM Lodovice i jest moją ulubioną postacią.... no nw... Violetta wyszła ładnie na 1 zdjęciu czyli na okładce do płyty... trzeba także pamiętać o tym że ta jakoś zdjęć jest troszeczkę inna... ciekawe jak wyszła np. Candelaria..?

    OdpowiedzUsuń
  4. Myslalam ze te zdjecia to beda jakis szal a to? Oni chyba nw co to znaczy ladne i dopasowane ubrania..

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde... biedna Lodo! Pewnie jak to zobaczyła jej pierwsza reakcja 'to ja?' ... A spójrzcie co
    zrobili z twarzą Leóna na tym drugim zdjęciu! Masakra! A wracając do zdjęcia Violki i Fran mnie też drażni ta łapa Violki... mogła objąć Fran, a nie robić minę -,- Do tego Francesca tak z tyłu... Zawiodłam się na zdjęciach! Może reszta fot pokaże jakiś POZIOM, ale wątpię...
    P.S Czekam na Diegusia i Cami :-D

    OdpowiedzUsuń