środa, 16 lipca 2014

Demi Lovato dla Seventeen

Demi Lovato to dziś niewątpliwie jedna z najbardziej rozpoznawalnych gwiazd Disneya. Co prawda już od jakiegoś czasu nie widujemy jej w nowych produkcjach stacji, ale z pewnością nadal pozostały w naszej pamięci takie filmy i seriale z jej udziałem jak Camp Rock, Program ochrony księżniczek, czy Słoneczna Sonny. Dodatkowo Demi nagrała utwór "Let it Go" do odnoszącego sukcesy filmu animowanego Frozen, również produkcji Disneya. Nie brak jej talentu i charyzmy. Swoim głosem czaruje nas już od kilku lat, jednakże nawet tak silne gwiazdy mają swoje gorsze chwile. Demi sporo przeszła w swoimi życiu, i musiała zmierzyć się z wieloma problemami. Na łamach magazynu Seventeen, Demi pokazała się w szczerej i pozytywnej sesji, oraz opowiedziała m.in. o tym, co zrobić aby zawsze czuć się pewnie, w jaki sposób przyjaciele powinni się wzajemnie wspierać, czy też jakiego rodzaju przyjaciółkę, chcą mieć kobiety u swojego boku.
Jeżeli jesteście ciekawi sesji zdjęciowej oraz tego, co w skrócie powiedziała Demi, zapraszam do dalszej części postu :)



Demi zagościła na sierpniowej okładce magazynu Seventeen, jednak nie na tym jej gościnny występ się zakończył :) Specjalnie dla magazynu stworzyła artykuł o tym: "Jak być pewnym siebie, bez względu na wszystko."



Specjalnie dla Was przetłumaczyłam kilka fragmentów tego artykułu. Kopiowanie zabronione.

"Kiedyś myślałam, że pewność siebie pochodzi z tego, co myślą o mnie inni ludzie, i chłopcy, i wszystko inne. Ale teraz zdaję sobie sprawę z tego, że pewność siebie pochodzi z tego co ja czuję o sobie, oraz uspokojenia się, że mogę robić cokolwiek chcę, i być kimkolwiek chcę. Wystarczy wiedzieć i ustanowić moją przyszłość na wspaniałe życie."

Jak Ty i Twoi przyjaciele możecie wspierać się wzajemnie w swojej pewności i zaufaniu?

"Mówię sobie pięć rzeczy, za które jestem wdzięczna, za każdą negatywną rzecz, o której pomyślę. Inna fajna rzecz, którą dziewczyny mogą zrobić: Wiesz jak ludzie mają słoiki za przekleństwa, do których jeśli przeklniesz, musisz wrzucić dolara? Możesz zrobić taki na momenty, w których czujesz się niepewnie - za każdym razem, gdy przyjaciele powiedzą coś złego o sobie, mają włożyć dolara do słoja. (A później) możecie oddać pieniądze na cele charytatywne."

Jak odbić się po porażce?

"Jeśli coś pójdzie nie tak w pierwszym tygodniu szkoły to nie jest koniec świata. Wiem, że może to tak wyglądać, ale naprawdę nie jest. Będą czasy, w których będziesz mieć złe dni, złe tygodnie, a nawet czasami złe miesiące - ale tęcza zawsze przychodzi po najsilniejszej burzy."

Jakiego rodzaju przyjaciół potrzebuje każda dziewczyna u swego boku?

"Chciałabym mieć w swoim życiu przyjaciół, którzy wierzą w podążanie w kierunku marzeń, i pracują nad nimi. Kiedy ty dorastasz*, a ludzie wokół ciebie nie, zacznij ich odrzucać. Zrobiłam tak wiele razy przez ostatnie kilka lat, ale to było warte tego, ponieważ ludzie w moim życiu codziennie inspirują mnie do bycia kreatywnym, dobrej zabawy, i bycia dobrym człowiekiem."

Oddawać dobro.

"Kiedy oddaję dobro, nie pytam siebie - czy warto. Wiem, że moja kariera może się jutro rozpaść - nawet jeśli nie będę już miała pieniędzy i sławy ponownie - Chciałabym ciągle mieć wartość w mojej duszy, ponieważ wiem, że mogę mieć wpływ na czyjeś życie."


*Dla jasności, Demi w wywiadzie mówi nie o dorastaniu w sensie fizycznym, ale o psychicznej dojrzałości :)
Dopisek ode mnie: Niektóre zdania nie są tłumaczone dosłownie, ponieważ, traciłyby nieco sens w naszym języku. Starałam się jak najlepiej oddać słowa autorki, i mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Przetłumaczyłam dla Was tylko część artykułu, starałam się wybrać punkty o najbardziej wartościowym przekazie, choć szczerze mówiąc wszystkie były piękne. Widać, że Demi to mocno stąpająca po ziemi kobieta, jednocześnie nie pozbawiona wrażliwości na potrzeby drugiego człowieka. Myślę, że ten artykuł budzi naprawdę pozytywne nastawienie w człowieku, więc tym bardziej cieszę się, że mogłam się nim z Wami podzielić.

Oprócz tego mam dla Was zdjęcia z sesji zdjęciowej ilustrującej tenże artykuł właśnie :)









 Co sądzicie o artykule Demi? Podoba Wam się jej sesja zdjęciowa?


3 komentarze:

  1. Bardzo fajne odpowiedzi jak i również pytania <3
    Demi wyglądała bardzo odważnie, ale podoba mi się to jak się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja mi się bardzo podoba!! :D fajny wpis Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  3. no, no Demi szaleje :D Mi to od samego początku przypasowała Dimitria do gustu, zawsze ją lubiłam i lubić będę :) Odpowiada szczerze o tym, co ona sądzi o czymś :) A jeśli chodzi o ten wywiad, to ma rację co do pewności siebie :)

    OdpowiedzUsuń