środa, 30 lipca 2014

Violetta. Za kulisami [recenzja]

W naszej etykiecie o nazwie artykuły Violetta znajdziecie wiele przedmiotów związanych z fioletowym serialem. Recenzowaliśmy już dla Was płyty, puzzle, książki i wiele innych. Dzisiaj pod lupę wezmę produkt firmy Egmont- Violetta. Za kulisami. Jeżeli chcecie poznać moją opinię na temat tej rzeczy zapraszam do przeczytania dalszej części wpisu.
Na  wstępie chciałabym bardzo podziękować Disney za nadesłany produkt. Przejdźmy jednak do tych ogólnych spraw. Książka już na samym początku zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Parę miesięcy temu recenzowałam podobną rzecz, tyle że na okładce pojawił się Diego z Violettą. Jak wiecie bardzo przypadła mi do gustu, zresztą po komentarzach pod wpisem wnioskuję, że Wam również. 
Na pierwszej stronie widzimy Camilę i Broadwaya, dlatego też na nich w większości bazuje cała książka. Znajdziecie w niej mnóstwo nigdzie wcześniej niepublikowanych informacji i zdjęć na temat tych postaci! Ja osobiście wszystko przeczytałam za pierwszym razem! 
Ciekawostki  z życia aktorów na prawdę wciągają! 
Z góry przepraszam za słabą jakość zdjęcia. 

Nie obeszło się również od wszelkiego rodzaju rozrywek. W książce znajdziecie wiele quizów czy układanek. Jak dobrze znasz serial Violetta? Test pt. Co się nie zgadza pomoże Ci rozwiać wątpliwości. Co więcej prócz wymienionych wyżej zabaw, łamigówek  znajdziecie jeszcze stronę z Kompletną biblioteczką, Zamieszanie z trójkątami oraz Kogo brakuje? Mile spędzony czas gwarantowany! 
 Świetną niespodzianką były jeszcze cudowne naklejki i plakaty XXL z Violettą, Camilą i Diego oraz Leonem.! Moim zdaniem są fantastyczne! Możecie przykleić je lub powiesić dosłownie wszędzie!  W książkach, zeszytach, na drzwiach czy ścianach! Ja kilka z nich umieściłam w kalendarzu Violetta 2014.  
Warto dodać, że w serii tych książek znajdziecie również:
Violetta-Za kulisami. Zdjęcia, ciekawostki i quizy. KUP
Violetta-Za kulisami.Nowe odcinki, nowe tajemnice KUP
Violetta-Za kulisami.Nie tylko dla fanów KUP
Violetta-Za kulisami.Poznaj wszystkie sekrety KUP
GORĄCO POLECAM ZAKUPU! 

5 komentarzy:

  1. Tego nie mam ale mam podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małe pytanie: Kiedy będą wyniki konkursu?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Błagam wpadnijcie do mnie i komentujcie mam 396 odwiedzin w 15 dni violetkadisney.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam adminke i czekam na komki i odwiedziny bardzo się staram nad postami
    Tutaj adminki http://violetkadisney.blogspot.com/2014/07/nabor.html

    OdpowiedzUsuń