poniedziałek, 7 lipca 2014

Violetta 3 - nowa płyta.

Dotychczas każdy z nas mógł rozkoszować się piosenkami z pierwszego i drugiego sezonu "Violetty". Pojawiły się wiadomości o wydaniu płyty ze ścieżką dźwiękową do trzeciego sezonu! Jakby to było inaczej - każdy nowy sezon to nowe, cieszące się ogromną popularnością piosenki. Na razie mieliśmy przyjemność odsłuchać kawałek "En Gira" czyli "W trasie". Chcecie poznać tytuły kolejnych piosenek? Zapraszam do postu. :)


Przejdźmy od razu do konkretów. Tytuł płyty z trzeciego sezonu będzie miał nazwę "Gira mi canción" czyli "Trasa moją piosenką". Z góry przepraszam za jakość zdjęcia, ale okładkę tylko w takiej rozdzielczości udało mi się znaleźć.
Na okładce oczywiście widzimy główną bohaterkę - Violettę, która jakoś średnio mi ją przypomina.. Nie wiem czy tylko moje jest takie odczucie. Mniejsza o to, oto okładka:


Na krążku będziemy mogli usłyszeć trzynaście kawałków, które sa dosłownie o wszystkim: o życiu, miłości, przyjaźni a nawet pożegnaniach. Kawałki na płycie to:
1) En Gira - W trasie.
Ten kawałek mogliśmy już usłyszeć kiedy Disney Latino wypuścił go na swój kanał. Śpiewany jest grupowo, przez każdego członka fioletowej ekipy. Piosenka już podbiła serca wszystkich V-Lovers.
2) Amor en el aire - Miłość w chmurach.
Można się domyśleć, że ta piosenka będzie śpiewana przez osobę zakochaną - może to niekoniecznie będzie Leonetta? W końcu Diego ma się w końcu porządnie zakochać i napisze akurat tą piosenkę? Dowiemy sie niebawem.
3) Supercreativa - Superkreatywna.
No ta piosenka kojarzy mi się tylko i wyłącznie z Ludmiłą. Być może coś z jej charakterku jeszcze zostanie i to ona będzie śpiewać tą piosenkę?
4) Enceder nuestra luz - Rozpalać nasze światło.
Ta piosenka też kojarzy mi się jakoś romantycznie, ale może też być wykonana przez grupę ze studio. "Rozpalać nasze światło" - czyli rozwijać się, iść do przodu i błyszczeć coraz bardziej? :)
5) Ser quien soy - Będąc kim jestem.
Ta piosenka mi się kojarzy z Diego, przecież w drugim sezonie śpiewał "Yo soy asi". Tytuły są podobne.. Nie wiem kto jeszcze może to śpiewać. :)
6) Quiero - (nie wiem jak to tłumaczyć: wierzyć, chcieć, kochać..)
Tu się włącza mój brak wiedzy na temat hiszpańskiego, dlatego ciężko mi sprecyzować kto może zaśpiewać tą piosenkę.
7) Rescata mi corazon - Ratuj moje serce.
To może wskazywać na jakiś upadek/kłótnię w którymś ze związków na planie serialu. Marcesca, Leonetta, Fedemila, Naxi? Nie wiem.
8) Aprendi a decir Adios - Nauczyłam sie mówić żegnaj.
Ta piosenka również kojarzy mi się z rozstaniem jakiejś pary. Słowa jakoś pasują mi do serialowej Fran i już wyobrażam sobie jak gra ten kawałek na gitarze po kłótni z Marco. Zobaczymy jak to będzie.
9) Descubri - Odkryłem
Może będzie to piosenka boysbandu chłopaków? A może któryś z nich będzie śpiewał ją sam..
10) Queen of the dancefloor - Królowa parkietu.
Która dziewczyna tak dobrze tańczy? Do głowy przychodzi mi oczywiście Ludmiła (Mechi dawała czadu podczas EnVivo i choreografii do Peligrosamente Bellas więc..) Może będzie to jej solowy kawałek?
11) Underneath   it all - Pod tym wszystkim.
Jakoś ta piosenka pasuje mi do naszej Justyny, która dołączyła do obsady. Na zdjęciach widzimy ją często z Facu - może to z nim zaśpiewa?
12) A mi lado - Przy moim boku.
Kolejna romantyczna piosenka, która może być zaśpiewana np. przez Leonettę. Może razem napiszą którąś z piosenek, by przypieczętować ich miłość. A może to Leon coś stworzy i zaśpiewa jej podczas urodzin?
13) Friend's till the end - Przyjaciele do końca.
Ta piosenka kojarzy mi się tylko i wyłącznie z naszym trio Cami, Fran i Vilu. :)


Premiera płyty w Argentynie - 18 lipca!


Jak podoba wam się okładka płyty?
Jakie są wasze przemyślenia na temat tego kto jaką piosenke wykona?

6 komentarzy:

  1. W Londynie Tini zaśpiewała Underneath it All, i sądzę że to będzie jej piosenka :)) Super post

    OdpowiedzUsuń
  2. A kiedy premiera tej płyty będzie w Polsce, oczywiście jeżeli w ogóle będzie.. Na pewno jak będzie to każda V-fanka będzie chciała jej posłuchać!

    OdpowiedzUsuń
  3. O boziu! No nie chce mi się wierzyć! Już niebawem 3 sezon! Post the best! Kurde... Viola3... wow.. mało co nie płaczę ze szczęścia! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opanuj się, oddychaj spokojnie. JUŻ NIEDŁUGO :D

      Usuń
    2. Haha XD wiem, wiem.. Ola oddychaj spokojnie...

      Usuń
  4. Mi się wydaje ze 2 śpiewa Viola i Leon kiedy lecą balonem.
    10 może śpiewać viola bo ona leży na parkiecie w ostatniej piosence. Jest takie zdjęcie. ale nie jestem tego do końca pewna :) Też może być Ludmiła :)
    A 13 może śpiewać ekipa serialu na zakończenie "Violetty" albo nasze trio :)

    OdpowiedzUsuń