wtorek, 15 lipca 2014

Młodsi aktorzy z seriali Disneya.

W serialach Disneya mamy różnorodność jeśli chodzi o wiek aktorów. Nie oszukujmy się - największy uśmiech na twarzach mamy, kiedy na ekranie pojawiają się młode aktoreczki. Właśnie o kilku z nich chciałabym napisać w dzisiejszym poście także serdecznie zapraszam. 



Moją pierwszą faworytką jest zdecydowanie Mia Talerico, która występowała już od najmłodszych lat w serialu "Powodzenia Charlie". Mia aktualnie ma 5 lat i widać, że wyrośnie na śliczną dziewczynę! Urodziła się w Stanach Zjednoczonych i jest córką Chrisa i Claire Talerico. Wydaje mi się, że na początku musiało być jej ciężko - odłączyć się od prawdziwej mamy i od najmłodszego trafić na plan z nową mamusią i tatusiem. Teraz kiedy potrafi już mówić, podczas seansu w tv potrafi mocno rozbawić odbiorców.


Kolejną istotką o której chce powiedzieć jest Skai Jackson, która gra Zuri w serialu "Jessie". Ta dziewczynka ma już 12 lat i można ją było zobaczyć m.in w Bananowym doktorze czy Zakazanym imperium. Podkładała też głosy Umizoomi czy Bombelkowym świecie gupików. Gra najmłodszą członkinię rodziny. Ma zmyśloną przyjaciółkę Mili i jest jednym z adoptowanych dzieci. 



Zawsze powiadam "rude jest piękne". Wiecie już o kogo chodzi? Tak - to Francesca Capaldi, serialowa Chloe z "Bloga na cztery łapy", która również czasem potrafi rozbawić wszystkich do łez. O ile mnie pamieć nie myli - ona również gra najmłodszą członkinię szalonej rodzinki. Urodziła się w Kalifornii, ma 10 lat i można było ją zobaczyć m.in w serialu Jak poznałem waszą matkę i Nadzdolni. Dziewczynka jest prześliczna!

Ostatni został mi rodzynek - jedyny chłopak. Jest nim David Cleveland, który gra w serialu "Taniec rządzi!"  Flynna. Ma 12 lat i podziwialiśmy jego talent aktorski w serialu: Jak poznałem waszą matkę, Para królów, Zake i Luther. David na początku grał w reklamach, potem gościnnie wystąpił m.in w Hannah Montana Forever, aż w końcu dostał rolę brata CeCe.


Kogo ewentualnie dodalibyście do mojej listy? :)

2 komentarze:

  1. Ja chyba nikog
    Świetnie napisane, przyjemnie mi się czytało <3
    Nie wiedziałam że Skai jest w moim wieku wygląda na młodszą i taką gra w Jessie
    Także uwielbiam Mie jest śliczna i słodziutka.... Wspaniale gra i zawsze mnie rozśmiesza

    Super pościk :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No chyba nikogo :) ja najbardziej kocham rudą Fran, uwielbiam ją! :D super post, ciekawy

    OdpowiedzUsuń