sobota, 19 lipca 2014

Naxi w trzecim sezonie.

Zapewne pamiętacie mój wcześniejszy post o Leoneccie. KLIK Tych, którzy nie wiedzą jeszcze o nowej serii postów, informuję, że będą one dotyczyły par  jakie mogą bądź pojawią się w Violetta3. Na pierwszy ogień rzuciłam Leona i Violettę, gdyż to głównie ich związek jest w centrum uwagi. Następnie Wy zdecydowaliście, że kolejni będą Maxi i Naty
W prawdzie na samym początku nigdy by nam nie przyszło do głowy, że te osoby mogłyby ze sobą być. Jak pamiętacie oboje bardzo się nienawidzili. Natalia zbytnio uwagi na chłopców nie zwracała, albo lepiej powiedzieć nie mogła.. wszystko  przez Ludmiłę, która zabraniała jej to robić. Maxi zawsze był kochliwym chłopakiem. Non stop podobała mu się inna dziewczyna, dla której zawsze tracił głowę.Dopiero później zaczęliśmy zauważać, że pomiędzy tą dwójką rzeczywiście jest chemia.  Od tego czasu Naxi ma wiele swoich fanów (w tym mnie)
Ja osobiście od pierwszych odcinków ich polubiłam. Gdy tylko w życiu Naxi zaczęło coś się dziać, zawsze im kibicowałam. Sądzę, że Natalia całkowicie pasuje do Maxiego, wspólnie się dopełniają. Dzięki chłopakowi, dziewczyna w końcu postawiła się divie i przestała być szarą myszką. 
#W trzecim sezonie 
Niestety z każdym kolejnym sezonem ich wspólnych momentów jest coraz mniej i to nie dlatego, że ich miłość gaśnie, bo wręcz przeciwnie... rozkwita. Ja niestety bardzo na tym ubolewam. W dotychczasowym zapowiedziach udało mi się zobaczyć tylko jeden moment, dlatego też zdjęć Naxi z Violetty3 jest bardzo mało, a przynajmniej ja tylko tyle znalazłam. 
Podejrzewam, że ich związek przetrwa cały ten sezon, mimo tego że ma pojawić się kilka kłopotów.. jakich? O tym przekonacie się w następnym akapicie.
#Dawna Lara...
Zapewne tytuł Was bardzo zaskoczył. Dlaczego akurat Lara jeśli mowa o Natalii i Maxim? 
Otóż, jak wiecie w nowym sezonie ma pojawić się polska gwiazda- Justyna Bojczuk. Podejrzewamy, że nieco namiesza  w związku Naxi. Ja osobiście, myślę, że będzie to podobna postać do Lary (niekoniecznie z charakteru) , która zrobiła nieco hałasu u Leona i Violetty. Po umieszczonych ostatnio zdjęciach, mamy co do tego coraz większe przekonanie..
Fotografia a w zasadnie mina Naty daje nam wiele do myślenia. Dziewczyna widocznie nie będzie zadowolona z tego, że koło boku Maxiego pojawi się ktoś obcy.. Jednak przyjaciel Camili też będzie nieco zazdrosny... o kogo? 
 #Dawny Diego
Większość z Was wie zapewne już o nowym członku w ekipie Violetta. Jest nim Javier- Hiszpan który rzekomo w serialu ma być byłym Natalii,  z którym przyjaciółka Ludmiły niestety musiała zerwać, ze względu na studio i rozwój kariery. Tak samo jak w przypadku Justyny zostało z nim opublikowane zdjęcie, gdzie jego i Maxiego pozy wszystko wyjaśniają. 
Jak widzicie dziewczyna i chłopak na których dzisiaj głównie się skupiliśmy na dwóch obrazkach są w tym samym strojach. Czyżby w tym odcinku działo się coś poważnego? O tym przekonamy się już niebawem..
Teraz chyba już wiecie dlaczego porównałam ich do Diego i Lary. W życiu Violetty i Leona w drugim sezonie to właśnie ta dwójka najwięcej mieszała.. czyżby Justyna i Javier chcieliby zamienić się z dawne potacie? 


















#Podsumowując 
Mimo wszystko w głębi serca mam ogromną nadzieje, że Naxi razem wytrwają do końca tego ostatniego sezonu. Jak już wspomniałam wyżej bardzo lubię tą parę i nie chciałabym, by pomiędzy nimi coś się zepsuło. Jednak reżyserem nie jestem i nie mam żadnego wpływu na ich związek..  :)

Co myślicie o Naxi? Podobał Wam się post? Jaką parę mam następnie 'ocenić'? 

3 komentarze:

  1. Bardzo, post boski! Fajne są te posty! :D
    Błagam Marcesca!!
    Co tam u Cb? ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pościk!
    Ja lubię Naxi :) I tak jak ty od początku jej kibicuje
    Może Fedemiła tej pary wątek najmniej jest poruszany

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem za German Angie, albo fedemiła

    OdpowiedzUsuń