sobota, 26 lipca 2014

En Gira - Teledysk

Wczoraj na kanale DisneyChannelILA pojawił się teledysk do piosenki En Gira, promującej ostatni sezon Violetty. To wspaniały prezent od producentów dla wszystkich fanów fioletowego serialu!
Przypominam, że w Argentynie już od poniedziałku będzie można oglądać najnowszy, trzeci sezon serialu.
Jeśli chcecie zobaczyć teledysk, zapraszam do rozwinięcia postu!


 Myślę, że teledysk jest doskonałym podsumowaniem naszej przygody z Violettą. Jestem zachwycona migawkami tych artystycznych zdjęć, oraz masą scenek m.in. "zza kulis" czy z En Vivo ;) Wszystko układa się w piękną całość, obrazującą jak wielki zasięg ma Violetta, ile bohaterowie i sama nawet obsada razem przeszli, oddaje klimat podróży, muzyki i pasji. O ile piosenka mnie od początku nie urzekła, tak teledyskiem jestem zauroczona ;) Bardzo miła pamiątka po serialu.

















A Wam podoba się teledysk En Giry? Które ujęcia najlepsze? Z koncertu, zza kulis, En Vivo, z podróży, a może coś jeszcze innego Wam się spodobało?  

6 komentarzy:

  1. Świetny teledysk, pasuje do słów piosenki!

    OdpowiedzUsuń
  2. teledysk jest naprawdę BOSKI!! :D
    nie no np. jak Fede czesze Ludmi to boskie XD haha

    OdpowiedzUsuń
  3. ale gdzie jest ten teledysk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze był wstawiany do posta, teraz nawet aktualizowałam i nadal się nie wyświetla :O Nie mam pojęcia o co chodzi i dlaczego nie chce się dodać ale będę kombinować :/

      Usuń
  4. Teledysk im wyszedł świetnie, oczywiście dodałabym coś od siebie, ale to są takie tam małe szczególiki! Dla mnie najbardziej z niego podobał się przytulas Cande i Lodo oraz oczko Diega <3

    OdpowiedzUsuń