wtorek, 29 lipca 2014

Violetta 3 [ promocja sezonu ]

Wczoraj w Argentynie miała miejsce premiera pierwszego (całego) odcinka Violetty. Z tej okazji w internecie pojawiła się cała masa zdjęć promujących sezon.

Jeśli chcecie je zobaczyć, zapraszam do dalszej części postu.




Zdjęć pojawiło się naprawdę dużo. Obsada z uśmiechem na twarzy pozowała, i najwyraźniej świetnie się bawiła podczas spełniania swoich obowiązków ;) Moim zdaniem z dziewczyn najlepiej ubrane były Lodo i Maca. Chłopaki w większości prezentowali się bardzo dobrze, więc ciężko mi wyłonić najlepiej ubranego.





































Podobają Wam się zdjęcia z promocji sezonu? Kto Waszym zdaniem był najlepiej ubrany? 

6 komentarzy:

  1. Lodo była najlepiej ubrana! :D ŚLICZNIE!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak Lodo była pięknie ubrana!♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Błagam wpadnijcie do mnie i komentujcie mam 396 odwiedzin w 15 dni violetkadisney.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zajrzałam.. ;) i skomentowałam :D

      Usuń
  4. violettapolands.pinger.pl Wpadniecie? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj fotki, to nic dodać, nic ująć :D Dla mnie cała ta "gala" była boska, jeszcze te filmiki przedpremierowe, które pojawiły się na instagramach obsady. Ten słodki głosik Diega przy wymawianiu "hoy" <3 Ahhh, do schrupania :D Moim zdaniem najładniej ubrała się z dziewczyn, to Alba, a z chłopaków Ruggero. I Albitka bosko teraz wygląda w tych długich włoskach, normalnie palce lizać :D

    OdpowiedzUsuń