czwartek, 31 lipca 2014

Rugerro zamierza zrobić TWITCAM z Lodovicą!

Oboje są Włochami, oboje grają w serialu "Violetta" i oboje zdobyli serca wielu V-lovers! Fani na prawdę kochają tą dwójkę! Ich głosy są niesamowite. Rugerro pokazał już swój talent w  Xfaktorze, a Lodovica niedawno nagrała swój pierwszy album. Co więcej w 2015r. rusza w swoją pierwszą trasę koncertową! Ci, którzy oglądali serial od samego początku wiedzą, że ta dwójka miała już swój pierwszy twictam... co powiecie na powtórkę z rozrywki? 

Bodajże wczoraj każdy Włoch należący do ich fandomów brał udział w akcji. Jak się okazało efekty ich pracy były powalające! Do trendów trafiły, aż trzy nazwy powiązane z fioletowym serialem: #GraciasVioletta, Ruggero o Federico oraz #LodoERuggOrgoglitoItaliana. 
Sam Ruggero był tym mocno zdziwiony. Na jego oficjalnym twitterze pojawiło się kilka wiadomości z podziękowaniami i nie tylko. Spójrzcie:
TŁ. PL. Rugerro lub Federico? Ahahahhaha :P :P
TŁ.PL Właśnie się obudziłem i zauważyłem to na TT. :P Woooow!!!! O co chodzi?/Co się dzieje???
TŁ.PL Bez cienia wątpliwości jesteście najlepsi! Nie mogę prosić o lepszych! <3 #Ruggeristas

Chwilę później Ruggero zaproponował Lodovice coś na co bardzo długo czekaliśmy- TWITCAM! Włoszka jeszcze nie odpowiedziała, jednak ja w 90% jestem pewna, że się zgodzi. A Wy? 

 TŁ.PL @lodocomello  wydaje mi się, ze mamy do czynienia z #Lodoggerocam!! Kiedy masz wolny czas? ;*


Czego moglibyśmy się dowiedzieć na Twitcamie? 
*jak będzie wyglądał koncert Lodo
*czego będziemy mogli się spodziewać w Violetta3
*czy Ruggero zamierza wydać swój album tak jak jego przyjaciółka
*co zamierzają robić po zakończeniu serialu
*kiedy dokładnie zaczyna się ich druga trasa koncertowa- Violetta En Vivo 
Co o tym myślicie? Chcielibyście zobaczyć tą dwójkę? 

6 komentarzy:

  1. #A
    Cudo!!! Niesamowite! ;) bede musiala na tym być ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. #A
    Kocham ich ^_^ i będę na 100% na ich Twitcamie c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również. Szykuje się niezły spam Polski, z tego co widzę. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. #A
    Ciekawa jestem jak będzie wyglądał ich wspólny Twicam i na pewno będę :***
    Myślę, że na pewno dowiemy się czegoś z tych info co podałaś

    OdpowiedzUsuń