niedziela, 8 lutego 2015

Znak rozpoznawczy Tini- buty z CCC!

Spora część zagranicznych gwiazd posiada swój własny znak rozpoznawczy. U Ariany Grande są to włosy, zawsze upięte w kucyk, natomiast u Martiny Stoessel-argentyńskiej gwiazdy- zdecydowanie wysokie buty na koturnie. Wiele fanek Tini, pragnących być taka jak ona, pod względem wyglądu jak i charakteru, chciałoby mieć w domy przynajmniej jedną parę tego obuwia. Polskie dziewczyny mają szczęście, ponieważ niedawno do najnowszej kolekcji CCC Jenny Fair trafiły buty, podobne do tych co nosi sama Martina!
*zdjęcie: kolekcja butów Tini, na koncerty "Violetta En Vivo"
Cena obuwia waha się od 99 zł do 150 zł. Dla jednych mogą wydawać się one tanie, a dla innych nieco droższe. Według mnie cena jest przystępna. Sama moja siostra powiedziała, że chętnie by sobie je zamówiła. Przechodząc jednak do sedna.
Buty możecie kupić na internetowej stronie CCC KLIK lub stacjonarnie w sklepach.


CCC-to marka sieci salonów typu multibrand z największymi kolekcjami modnych butów i torebek w najlepszych cenach. Wiodące marki dostępne w salonach CCC to: Dla Kobiet: m.in Jenny Fairy (którymi dzisiaj się zajmiemy) oraz kilka innych dla mężczyzn.

JENNY FAIRY BOTEK KUP
Ich cena to 129,99 zł. Buty dostępne są w rozmiarze 36,37,38,39 i 40. Kolor czarny.





JENNY FAIRY TRZEWIK KUP
Ich cena to 129,99 zł. Buty dostępne są w rozmiarze 36,37,38, i 39. Kolor beżowy.


JENNY FAIRY BOTEK KUP i KUP

Ich cena to 119,99 zł. Buty dostępne są w rozmiarze 36,37,38, i 39. Kolor czarny. Takie same możecie kupić również w kolorze beżowym.











JENNYFAIRY TRZEWIK KUP
Ich cena to 99,99 zł. Buty dostępne są w rozmiarze 36,37,38, 39 i 40. Kolor czerwony.


JENNY FAIRY TRZEWIK KLIK
Ich cena to 149,99 zł. Buty dostępne są w rozmiarze 36,37,38, i 39 .

To tylko niektóre buty, które możecie znaleźć na stronie CCC. Jeżeli jesteście nimi zainteresowani serdecznie zapraszam Was na stronę internetową, podaną wyżej.

Martina już niejednokrotnie czy to w wywiadach, czy na konferencjach mówiła, że jej stałą częścią garderoby są buty na koturnie. W nich czuje się najwygodniej i najlepiej. O tym wspomniała też w swojej książce "Po prostu Tini", którą od niedawna możecie kupić w Polsce. Warto wspomnieć o tym, że  Tini już nie jeden raz mówiła jak bardzo podobają jej się buty na wysokiej koturnie od Rickiego Sarkany. Gwiazda ma bardzo dobry kontakt z projektantem i chętnie poleca te obuwia właśnie od niego. 

























*zdjęcia: Martina z projektantem

Warto dodać, że buty pochodzące od Rickiego do najtańszych nie należą bowiem ceny wahają się od 5 tysięcy wzwyż. Tym bardziej zachęcam Was do zakupu na stronie CCC, bowiem różnica pomiędzy 5.000 a 100 zł jest bardzo duża. 

Jak Wam się podobają te buty? Które najbardziej przypadły Wam do gustu? 

13 komentarzy:

  1. Ja wczoraj kupiłam te JENNY FAIRY BOTEK. Kocham je <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar kupić sobie 2 od góry. :D
      Buty są genialne. ♥

      Usuń
    2. Ja mam te pierwsze czarne i zakochałam się :D

      Usuń
    3. Ja mam te 2 od góry ✌👌

      Usuń
    4. Ja mam te 2 od góry ✌👌

      Usuń
  2. Jenny Faire trzewik sa wygodne i są super POLECAM <3 KUPIŁAM ZA 30 ZŁ BO 50 % TANIEJ PLUS 20 % TANIEJ Z KARTĄ KLUBOWICZA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Jenny Fairy Trzewik najbardziej mi się podobają. Ale mama mi nie kupi ;.; Mam nadzieję, że dobrze się sprawują. Napiszesz mi na jakiej stronie kupiłaś? :) Na ccc nie mogę znaleźć.

      Usuń
    2. Właśnie Jenny Fairy Trzewik najbardziej mi się podobają. Ale mama mi nie kupi ;.; Mam nadzieję, że dobrze się sprawują. Napiszesz mi na jakiej stronie kupiłaś? :) Na ccc nie mogę znaleźć.

      Usuń
  3. A ja najbardziej lubię Lasockiego :) Fajnie też że można już kupić ja na https://www.eobuwie.com.pl/ bez wychodzenia z domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz więcej osób takie zakupy bez wychodzenia z domu preferuje. Raz, że to oszczędność czasu, dwa o wiele większy wybór i tak jak na https://butymodne.pl/damskie-sergio-leone-skora-ekologiczna-c531.p142.f117.html , można trafić na korzystne obniżki. Wcale buty tam nie są drogie.

    OdpowiedzUsuń