niedziela, 22 lutego 2015

Cześć - mówi Olha!

Cześć wszystkim!
Pewnie ktoś zapyta się "O co chodzi?", "Ktoś nowy?". A otóż to :)


W ostatnim czasie Dziewczyny zorganizowały nabór, do którego się zgłosiłam. Dostałam zadania do wykonania i dostałam się! Oczywiście (spokojnie, spokojnie) na razie na okres próbny. Jestem niesamowicie szczęśliwa i skacze z radości, ponieważ już od dłuższego czasu obserwuje tego bloga i bardzo mnie zafascynował. I teraz jestem bardzo zadowolona, bo piszę na tym blogu (w co nadal nie mogę uwierzyć) i mogę się nareszcie się wykazać.

Mam na imię Ola, lecz mówcie mi po prostu Olha, tak jak mam w nicku. W tym roku idę do gimnazjum, więc z tego co wiem jestem chyba tu najmłodsza :) Uwielbiam pisać! Jestem dobra z j. polskiego i historii. Uczę się 6 razy w tygodniu j. angielskiego i 3 razy j. hiszpańskiego. Posiadam umiejętności grania na pianinie i kształcę tą umiejętność od ponad 6 lat. Moją idolką jest Lodovica Comello, na której punkcie mam świraa! Bardzo lubię temat związany z blogiem - czyli gwiazdy Disneya jak i seriale!

Mam nadzieję, że mnie jednak choć trochę polubicie, a moje posty Wam się spodobają!

Na wszystkie pytania odpowiem z wielką przyjemnością.

ŻYCZCIE MI POWODZENIA!  :-)

5 komentarzy: