środa, 25 lutego 2015

Dove Cameron o swoich fanach!

Fani to bardzo ważna część życia popularnego człowieka. To właśnie oni wraz z swoim idolem tworzą wspaniałą rodzinę. Prawdziwego fana nie ocenia się po tym, czy zna tekst wszystkich piosenek danej gwiazdy i czy ma każdą jego płytę. Prawdziwy fan to osoba, która zostanie z swoim ulubionym artystą, bez względu na to czy zmieni wygląd lub czy zacznie komponować inny rodzaj muzyki. Zobaczcie zatem co napisała Dove Cameron o swoich Dovelies. 

Dokładnie wczoraj 24 lutego młoda dziewczyna pracowała nad swoim nowym filmem "Monsterville: The Cabinet of Souls". Jak się okazało jej fani pomimo okropnej pogody czekali ja nią, by wręczyć drobne upominki i zamienić kilka słów. Dove była bardzo mile zaskoczona. Chwilę po skończeniu swojej pracy dodała powyższe zdjęcie na Instagrama dodając opis:
Te małe miłości czekały na mnie z plakatami i dawały znaki na zewnątrz #Monsterville w deszczu i zimnie! Najładniejsze/bystre/najsłodsze dzieci! Tyle przytulania i całowania w policzek. Również dali mi wszystkie kartki i  zapytali się mnie czy będę ich walentynką, oczywiście, że tak! #PrzepraszamRyan #KochamMojeDovelies
Według mnie to bardzo miłe ze strony gwiazdy jak i zarówno fanów. A Wy jak uważacie? 


1 komentarz: