niedziela, 8 lutego 2015

Kilka słów od Martiny - VIOLETTA

Każda historia ma swój początek i koniec. Podobnie jest z Violettą. Dokładnie w piątek fani jak i zarówno aktorzy z bólem serca pożegnali się z fioletowym serialem jakim jest Violetta. Nikt z nas nie przypuszczał, że to wszystko bardzo szybko minie. Dla naszych idoli były to trzy lata ciężkiej pracy powiązaną z wielkim sukcesem jakim odnieśli, a dla nas to czas kiedy uczyliśmy się i co najważniejsze- dojrzewaliśmy pod każdym względem. Nie mogło obejść się bez wzruszeń i podziękowań. Zobaczcie jaką wiadomość zostawiła nam Tini na Facebooku.


Post użytkownika Martinastoessel.

"Miłość, marzenia, przyjaźń, walka, razem- to tylko niektóre słowa jakie się spełniły w tej wspaniałej opowieści jaką jest Violetta. Dzisiaj jest koniec pewnej ery i miejmy nadzieję stanie się ona początkiem nowej drogi, dla wszystkich, którzy byli częścią tej niesamowitej przygody. 
Nigdy nie zapominajcie by realizować swoje marzenia, wybierać drogę szczęścia,tą właściwą, wierzyć w swoje ideały i pamiętajcie, że prawdziwym sukcesem jest stworzenie prawdziwego uczucia, miłości, które będzie z nami zawsze w razie potrzeby. Chcę Wam podziękować za każdą łzę, oklaski, każdą literę (chodzi o wszystkie wiadomości, listy jakie do Niej pisaliśmy). W ciągu tych trzech lat daliście mi prawdziwy dowód miłości i pomogliście mi spełnić moje marzenia. Mam nadzieję, że przynajmniej część wróci do Was to co daliście mi. 

Violetta na zawsze będzie w moim sercu  i Wy również!
Do zobaczenia wkrótce! Mam nadzieję, że dalej będziemy budować nowe historie. Chciałabym znaleźć swoje nowe ścieżki! Kocham Was!"



Polskie odcinki telenoweli również zbliżają się ku końcowi. Nie mamy się jednak czym zamartwiać. To, że skończyła się Violetta, nie oznacza, że i aktorzy kończą z karierą. Jest wręcz przeciwnie. Ja jestem duma, że po zakończeniu Violetty Live, każdy z nich pójdzie w swoją stronę. Na pewno zaangażują się w nowe projekty. Lodovica wydała 2 płyty, teraz ma swoją trasę koncertową, Martina zagra w nowym filmie Disneya, Ruggero wydaje książkę. Każdy z nich nad czymś pracuje. Cieszę się, że mieliśmy wpływ na ich popularność. Razem z nimi tworzyliśmy tą historię i w dalszym ciągu będziemy to robić. :)


*VIOLETTA NA ZAWSZE W NASZYCH SERCACH*

1 komentarz:

  1. Piękny post i zgadzam sie - Violetta na zawsze w naszych sercach. <3

    OdpowiedzUsuń