czwartek, 26 lutego 2015

Wywiad, konkurs, teledysk, nowe zdjęcia - Lodovica Comello!

Wiecie już pewnie, że nasza idolka jakiś czas temu zawitała do Polski, by nagrać teledysk z Szymonem Chodynieckim. Znalazła także chwilę wolnego czasu, by pojawić się w programie Dzień Dobry TVN (szczegółowa relacja KLIK), a także by spotkać się z swoimi  fanami (szczegółowa relacja KLIK). Jak się też domyślacie Włoszka udzieliła również kilka wywiadów dla prasy, w których zdradziła kilka nowości jakie czekają nas - Polaków. Więcej we wpisie. 
AKTUALIZACJA- nowe zdjęcia do teledysku

LINK DO WYWIADU: KLIK
Kilka ważnych zdań, które wypowiedziała Lodovica Comello:
"Uwierzcie mi, że chciałabym móc odpowiedzieć na każdy list i odpowiedzieć każdej osobie, która się ze mną kontaktuje i dziękuję, kocham Was. Doceniam każdy wysiłek, ale nie mogę"'
"Kocham moich fanów, to strasznie miłe, że jesteście."
"Album "Mariposa" nad którym pracuje pojawi się w Polsce w specjalnej wersji. To mój prezent, który przygotowałam specjalnie dla polskich fanów. Oczywiście będzie zawierać hit, który nagrałam w Polsce z Szymonem Chodynieckim""
*MARIPOSA W POLSCE JUŻ 14 KWIETNIA 2015r.*

Prawdopodobnie Lodovica ma po raz kolejny odwiedzić Polskę w kwietniu, by wypromować swój nowy album, a także spotkać się z fanami i rozdać autografy! :)

W tytule tego postu padło również słowo "konkurs". Ostatnio przeglądając różne strony internetowe napotkałam się na polski fanpage Lodovici Comello. Jego nazwa to "Lodvica Comello Polska". Owa stronka współpracuje z firmą Sony Music, która ta postanowiła 'ufundować' nagrody w postaci autografów Lodo! Szczegółowe informacje znajdziecie TUTAJ.

ZDJĘCIA DO TELEDYSKU 






Macie zamiar kupić Maripose? Weźmiecie udział w konkursie?


2 komentarze:

  1. Wezmę udział w konkursie. ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. nie byłabym sobą, gdybym nie kupiła Mariposy <3
    nie mogę wziąć udziału w konkursie, bo mam zablokowanego fb :/ a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń