czwartek, 26 lutego 2015

Wiosenna sesja zdjęciowa Seleny Gomez! [AKTUALIZACJA]

Selena Gomez wzięła udział już w niejednej sesji zdjęciowej. Ze śmiałością możemy stwierdzić, że przed obiektywem czuje się jak ryba w wodzie. Fani artystki wiedzą zapewne, że od kilku dobrym lat, ich idolka współpracuje z firmą Adidas Neo Label. W ostatnim czasie kobieta za pozowała do kolejnej sesji. Tym razem promuje ona najnowszą, wiosenną kolekcję ubrań. Jeżeli chcecie zobaczyć efekty pracy Sel zapraszam Was do dalszej części wpisu. 
Aktualizacja- pojawiły się nowe zdjęcia+drugie wrażenie
Zdjęć jest mało i nie ukrywajmy nie są w najlepszej jakości. Mimo to uważam, że fotografie jak i zarówno Selena są bardzo ładne. Czy tylko mi się wydaje, że gwiazda wyszła na nich bardzo młodo? Szczerze powiedziawszy, kiedy pierwszy raz je zobaczyłam myślałam, że sesja to jest sprzed kilku lat. Moim zdaniem artystka w cale nie wygląda na 22 lata. Zdjęcia z racji tego, że promują wiosenną kolekcję ubrań wykonane są w ciepłym klimacie. Nie wiem czemu, ale ja nie jestem zbytnio do nich przekonana. Podejrzewam, że to przyczyna tego, że za oknem  mam biało i jest -2 stopni mrozu. Na pewno gdybym zobaczyła tą sesję podczas cieplejszej pogody inaczej bym ją odebrała. Może to się wydawać Wam śmieszne, jednak ja już tak mam i raczej tego nie zmienię. :D 
Jeżeli chodzi o make-up, włosy i ciuchy. Twórcom tych zdjęć bardziej zależało na skupieniu się na ubraniach, niż na makijażu czy też fryzurze. One zaś nie są wystrzałowe. Selena na pewno ma podkreślone spojrzenie. Tusz na rzęsach i wypełnione brwi robią swoje. Ciemne, długie włosy standardowo rozpuszczone. Jeżeli chodzi o ciuchy. Możecie znaleźć je na stronie Adidas NEO Label, jednak uprzedzam Was, że ich ceny do najniższych nie należą. 




Jeżeli chodzi o moje ulubione ujęcie jest to na pewno fotografia numer jeden i dwa. W pierwszym spodobało mi się prawie wszystko. Selena na nim promienieje. Uważam, że zostały w nim podkreślone wszystkie ważne elementy jak ubrania, które są sednem sprawy. Uśmiechnięta dziewczyna z kubkiem też robi swoje. Nie zapominajmy jednak o tle. Ono również zwraca naszą uwagę. Na drugim natomiast najbardziej do gustu przypadł mi sam pomysł zrobienia tego zdjęcia. Piękna kobieta wychylająca się zza okno z nietypową miną zaczarowały mnie. Powyżej wymieniłam moje dwie ulubione fotografie. A jakie są Wasze?
A jakie było najgorsze ujęcie? Moim zdaniem niewypałem jest zdjęcie numer siedem (powyższe). Za dużo się na nim dzieje. Artystka z uniesionymi rękami do góry, kolorowe konfetti, zielono-brązowe tło... osobiście sądzę, że jest tego zbyt wiele. A jakie jest Wasze zdanie na ten temat? 


To tyle jeżeli chodzi o tą sesje zdjęciową. Jak Wam się ona podoba? Pamiętajcie, że gdy pojawią się nowe fotografie zaktualizujemy post. :)

AKTUALIZACJA
Pojawiły się kolejne zdjęcia. Teraz jest ich znacznie więcej, a sama sesja bardziej mi się podoba.Mogę, aż powiedzieć, że jest wręcz fantastyczna. Selena na wszystkich ujęciach wyszła rewelacyjnie. Fotografie są zrobione pomysłowo (np. te przy kolorowych lampionach).
A Wam jak się one podobają? Które należy do Waszych ulubionych?














PODOBA SIĘ WAM TA SESJA?

1 komentarz: