poniedziałek, 16 lutego 2015

Promocja na płyty w Biedronce!

"Gira mi canción" jest najnowszym krążkiem z serialu "Violetta" dlatego cieszy się dużą popularnością. Sieć sklepów Biedronka dała nam cudowną możliwość kupienia tej oto płyty (oraz innych) w promocyjnych cenach! To idealna okazja dl zrobienia sobie lub komuś prezentu Chcecie wiedzieć jakie płyty pojawią się w promocji? Zapraszam do postu.


Oferta Biedronki obowiązuje od 19 lutego do do 4 kwietnia bieżącego roku.
Płyta Gira mi canción zawiera: 
1. En gira - W trasie
2. Amor en el Aire - Miłość w chmurach
3. Supercreativa -Supercreatywna
4. Encender Nuestra Luz - Rozpalać nasze światło
5. Ser Quien Soy - Będąc kim ja jestem
6. Quiero - Chcę
7. Rescata mi Corazón - Ratuj moje serce
8. Aprendí a Decir Adiós - Nauczyłam się powiedzieć żegnaj
9. Descubrí - Odkryłem
10. Queen of the Dance Floor - Królowa parkietu (niestety nieobecna na płycie)
11. Underneath it All - Pod tym wszystkim
12. A Mi Lado - Przy moim boku
13. Friends 'till the End -  Przyjaciele do końca.

Jeżeli jesteście fanami Disneya lub jego gwiazd, to Biedronka przygotowała jeszcze inne pozycje. 

Selena Gomez - For You


1. Heart Wants What It Wants
2. Come & Get It
3. Love You Like a Love Song
4. Tell Me Something I Don’t Know
5. Who Says
6. My Dilemma 2.0
7. Round & Round
8. Forget Forever
9. Slow Down
10. A Year Without Rain
11. Naturally
12. Más (More – Spanish Version)
13. Bidi Bidi Bom Bom
14. Falling Down
15. Do It


Oprócz "Gira mi canción" i "For you" Biedronka ma jeszcze dwie disneyowskie pozycje. Pierwsza to "Śpij maleństwo", a druga "Piosenki z NIbylandii"



Skorzystacie z promocji?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz