sobota, 21 lutego 2015

Lodovica Comello w DZIEŃ DOBRY TVN! [szczegółowa relacja]

Jak już obiecałam w poprzednim poście, dzisiaj przychodzę do Was z dokładną relacją z pobytu Lodo w Warszawie, a dokładnie w Dzień Dobry TVN. W prawdzie nie miałam okazji pojechać do stolicy i spotkać się z Włoszką na żywo, jednak postarałam się oglądnąć ją na ekranie. Jak już pewnie wiecie, Lodovica w programie zaśpiewała swoją piosenkę, odpowiedziała na pytania z chatu i udzieliła krótkiego wywiadu. Wszystko szczegółowo macie opisane w dalszej części wpisu. 
Jak zapowiadano Lodovica Comello pojawiła się w TVN o godzinie 9:15. Polaków przywitała swoją nową piosenką z albumu Mariposa: Todo el resto no cuenta. Stety albo i niestety Włoszka zaśpiewała ją z playbacku (przynajmniej ja odniosłam takie wrażenie). Dużym pozytywnym zaskoczeniem dla mnie było to, iż kobieta nie eksperymentowała z wyglądem. Ubrała się luźno. Sukienki w kropki (jakie zazwyczaj nosiła Francesca) odstawiła na bok. Tym razem pokazała  się w luźnych spodniach, trampkach, bluzce i zwykłej czarnej kurtce. Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z tego, że Lodo pozbyła się, albo przynajmniej próbuje pozbyć się łatki Francesci. W końcu jej historia z Violettą już się skończyła i teraz pracuje nas swoją własną solową karierą. Filmik z jej występu możecie oglądnąć klikając w ten link: KLIK

*zdjęcia: strona Dzień Dobry TVN




Po występie zapowiedziano, że Lodo wraz z tłumaczką, która siedziała obok niej będzie odpowiadała na pytania. Łącznie zadaliśmy naszej idolce powyżej 3 tysiące pytań! Oczywiście kobieta odpowiedziała tylko na część z nich. Jest ich bardzo dużoo, dlatego wybrałam tylko te najciekawsze. Jeżeli jednak chcecie przeczytać wszystkie zapraszam Was tutaj: KLIK
  • Ciao Lodovico ti piace la nostra bella Varsavia?

Lodovica Comello, piosenkarka : mi piace tantissimo!! spero di tornarci e vederla con piu calma :) Warszawa bardzo mi się spodobała, jest wspaniała ale miałam niewiele czasu by ją poznać, więc mam nadzieję, że będę miała jeszcze kiedyś szansę.

  • Lodo! OMG! I can't believe that you're here! Can you tell me something about LodoTour in Poland? ^^
Lodovica Comello, piosenkarka : Pracuję nad tym i obiecuję, że już niedługo zaoferuję Wam wiele niespodzianek.
  • Lodo, dlaczego akurat Szymon? :)
Lodovica Comello, piosenkarka : Ponieważ to wspaniały artysta i bardzo go lubię.
  • Podoba ci się w Polsce?
Lodovica Comello, piosenkarka : Polscy fani są niesamowici - bardzo mili :) Nie spodziewałam się takiej reakcji, jest naprawę miło.
  • Czy lubisz swoich kolegów z serialu Violetta? Kogo najbardziej?
Lodovica Comello, piosenkarka : Na planie wszyscy jesteśmy rodziną, kochamy się :) Moją najlepszą przyjaciółką jest Alba i Cande.
  • Dlaczego nowy album nazywa się Mariposa?
Lodovica Comello, piosenkarka : Mariposa to motyl po hiszpańsku, podoba mi się, bo jest symbolem lotu, tego że można rozłożyć skrzydła.
  • Kiedy będzie premiera "Mariposa" w Polsce ?
Lodovica Comello, piosenkarka : 14 kwietnia :) Jesteś pierwszą osobą, która się o tym dowiedziała! ;)
  • Lodo będzie Lodo Live w Polsce błagamy
Lodovica Comello, piosenkarka : Tak, będzie. Jeszcze nie zdecydowaliśmy konkretnie ale z pewnością będzie.
  • Witaj Lodowica :-) Bardzo się ciesze że przyjechałaś do Polski. Planujesz jeszcze raz przyjechać do Polski?
Lodovica Comello, piosenkarka : Tak, bardzo chciałabym wrócić - podczas premiery Violetty i na koncert :)
  • Jestem twoją największa fanka mam 10 lat i czy zdradzisz czy potrafisz mówić po polsku czy się uczysz???
Lodovica Comello, piosenkarka : Nie, nie uczę się ale bardzo chciałabym coś rozumieć - Wasz język wydaje się być wyjątkowo trudny.

  • Czy uważasz że Polska jest krajem gościnnym?
Lodovica Comello, piosenkarka : Tak i jestem pod wrażeniem jak bardzo mili i przyjaźni są Polacy.
  • Kocham cie Czy masz zamiar napisać autobiografię??
Lodovica Comello, piosenkarka : ;)
  • Ciau Lodovica jak to jest być sławnym i rozpoznawalnym na całym świecie ?
Lodovica Comello, piosenkarka : To dziwne uczucie, ale jest świetne! Niesamowite jest, że gdziekolwiek nie pojedziesz wszyscy znają Twoje imię.
  • Czy zjadłaś jakieś Polskie jedzenie?
Lodovica Comello, piosenkarka : Nie :( Jadłam wczoraj kanapkę... a wieczorem byłam tak zmęczona, że po prostu zamówiłam coś z hotelu. Obiecuję dziś czegoś spróbować. Co proponujecie?
  • Gdybyś nie mogła nazywać się Lodovica, to jakie imię chciałabyś mieć?
Lodovica Comello, piosenkarka : Polskie! ;)
  • Ile masz tatuaży ?
Lodovica Comello, piosenkarka : Trzy - fragment piosenki, kwiatki z kolibrem i gitarę.
  • Aktorstwo czy muzyka?
Lodovica Comello, piosenkarka : Muzyka bez wątpienia. Śpiewam od zawsze, to moja pasja.
  • Jak poszło nagrywanie teledysku z Szymonem ? Już nie możemy się doczekać rezultatów :* :*
Lodovica Comello, piosenkarka : Było bardzo zabawnie, nagrywaliśmy w studiu muzycznym, ale było to dość szczególne studio - w środku lasu, małym drewnianym domku. Nagrywaliśmy do późna, było ciężko ale jednocześnie była to świetna zabawa.

Następnie Lodo udzieliła prawie 7 minutowego wywiadu. Włoszka opowiadała o klipie nagrywanym z Szymonem, o swoim chłopaku, o dzieciństwie,  wspomniała także o "Violettcie" i jej przygodą z tym serialem. By usłyszeć cały wywiad koniecznie odwiedźcie stronę "Dzień Dobry TVN" KLIK. Miłym zaskoczeniem dla mnie, pewnie dla Was też, ale szczególnie dla samej Dodo, byli fani, którzy obserwowali ją zza szyby. Dziewczyny wykonały kilka  gestów typu serduszka z rąk, pisały na kartkach różne napisy np. "Te quiero Lodovica". Gwiazda była zachwycona. Pod koniec powiedziała, że jesteśmy szaleni- w pozytywnym oczywiście tego słowa znaczeniu. Wywiad zakończył się dość szybko. Kobieta na sam koniec wręczyła Marcinowi prezent (jej zdjęcie z autografem) i zniknęła z naszych ekranów. :)




A Wy oglądaliście Lodovice w Dzień Dobry TVN? :)

2 komentarze: