środa, 21 maja 2014

[Recenzja] Violetta. Kodeks przyjaźni.

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zrecenzować książkę,firmy Egmont. Jej oryginalny tytuł to Código Amistad co w naszym języku oznacza Kodeks Przyjaźni. Jak wiecie w argentyńskiej telenoweli mogliśmy również usłyszeć utwór, w wykonaniu Violetty, Francesci i Camili KLIK który ma taką samą nazwę jak książka . Jeżeli jesteście ciekawi mojej oceny związanej z tym produktem  zapraszam do przeczytania wpisu. 




Na okładce znajdują się dwie główne bohaterki- Violetta i Francesca. Dziewczyny zostały umieszczone na kolorowym tle. U samej góry można dostrzec tytuł "Violetta. Kodeks przyjaźni." a na dole w prawym rogu 'drugi sezon'. Od lewej strony ciągnie się długa, przeźroczysta pięciolina wokół której porozmieszczane są nuty, kwiaty czy serduszka. Świetnie zostały  dopasowane kolory i wzorki.   Z tyłu natomiast umieszczona jest ramka, w której pojawił  się opis książki. Na samym dole znajdziecie, też kilka proponowanych produktów z firmy Egomnt, która jest też wydawcą "Violetta.Kodeks przyjaźni.Okładka przemawia do mnie. Bardzo przypadła mi do gustu.



















Po przedstawieniu zorganizowanym przez You Mix największy koszmar Violetty staje się rzeczywistością - dziewczyna traci głos. Przeżywany przez młodą piosenkarkę dramat rzutuje na całe jej życie - Violetta nie może porozumieć się z ojcem, a na dodatek coraz bardziej oddala się od Diego. Kłopoty piętrzą się i mnożą. Kiedy wydaje się, że gorzej już być nie może, okazuje się, że Franceska musi wyjechać do Włoch. Czy przyjaciołom ze Studia 21 uda się przekonać ojca Fran, by pozwolił dziewczynie zostać? Czy Violetta wróci do śpiewania? Jak ułożą się jej relacje z Diego?

Fabuła książki, wywarła na mnie duże wrażenie, pomimo iż treść znałam od A do Z, ponieważ wcześniej oglądnęłam każdy odcinek. Świetnie opisane są dane momenty, uczucia jakie przeżywali uczniowie Studia. Pojawiły się dialogi, które łatwo i przyjemnie mi się czytało. Opowieść tak bardzo mnie wciągnęła, że wszystko zdążyłam przeczytać w ciągu niecałych 45 minut. Jak mogliście wywnioskować z opisu pojawiły się momenty, kiedy to główna bohaterka traci głos, ma problemy z Leonem i Diegiem a  Francesca ma wyjeżdżać do Włoch. 


Na każdej kartce pojawił się mały element (serduszko, nuty, motyle), który fantastycznie oddawał atmosferze  fabuły  książki jak i zarówno serialu. Na samym końcu pojawiła się też strona o kilku artykułach z Violetty.



Najważniejsze informacje
  • Tytuł: Violetta.Kodeks przyjaźni
  • Wydawnictwo: Egmont       
  • Oprawa: miękka
  • Ilość storn: 160 
  • Cena: 16,99zł
  • Gdzie kupić? TUTAJ
Podsumowując
Książka jak i jej wygląd bardzo mi się podoba. Gorąco polecam jej zakupu. Jeżeli macie jakiekolwiek pytania dotyczące tego produktu piszcie je w komentarzach. :)

Jak Wam się podobała recenzja? Na ile oceniacie produkty firmy Egmont?

2 komentarze:

  1. Niestety nie mam jej w moich księgarniach, lecz poczekam może na jakiś konkurs z tą książką *__*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w mojej ksiegarni mam dwa tomy :>
    Ale cienkie są te ksiażki.. przynajmniej dla mnie.

    OdpowiedzUsuń