piątek, 9 maja 2014

Simplemente Tini! [Aktualizacja]

AKTUALIZACJA POSTU PRZEZ MARTĘ, WIĘCEJ NA KOŃCU WPISU!

Niedawno bo 3 maja (niedziela) książka opowiadająca o życiu Martiny Stoessel została wydana i pojawiła się w wielu sklepach! Aktorka, prasa jak i zarówno fani huczeli o tym od kilu miesięcy! Odtwórczyni Violetty kilka dni temu oznajmiła nam, iż Simplemente Tini ma już w swoich rękach! Twórczość Alejandra Stoessel (taty Martiny) można było też zakupić na Juntada Tinista.  Chcecie zobaczyć ten przedmiot? Jak wygląda zewnątrz  i wewnątrz? Jeżeli tak zapraszam do przeczytania wpisu! 


Okładka


Mimo, iż jest prosta i bardzo przykuwa naszą uwagę! Sylwetka Martiny została przedstawiona na białym tle. U samej góry widzimy przewodni tytuł "Simplemente Tini" co oznacza "Po prostu Tini". 
Pod spodem widnieje imię i nazwisko naszej gwiazdy.  Mój wzrok przyciągnął też drobny napis "Mi libro" co oznacza "Moja książka" 

Tył okładki


Zarówno jak i przód nie jest skomplikowany. Mimo to był on dla mnie dużym zaskoczeniem, ponieważ spodziewałam się go w takich samym odcieniach jak przód. Jednak nie oznacza to, że mi się nie podoba, a wręcz przeciwnie! 

Jest naprawdę bardzo ładny! Oto co umieszczone jest w środku serca. :)

Tutaj znajdziesz wszystko o mnie

chciałam do dla Was napisać, ponieważ pomiędzy nami jest szczególna więź

Jest to najlepsza próba odtworzenia się mojego serca i pokazania nieco więcej

Wielu z Was pamięta mnie jako Violetta  i jest to dla mnie zaszczyt, ale 

jestem Martina i chciałabym abyście pokochali mnie za to kim jestem 

Po prostu Tini

W książce pojawiły się  niepublikowane dotąd materiały o aktorce, mnóstwo zdjęć z dzieciństwa, z castingu i wiele innych! 



































Jak Wam się podoba książka? Czy chcielibyście aby pojawiła się w Polsce?

[AKTUALIZACJA //Marta Italiano]


Tini wypowiada się o lekturze:
1. „To moja najlepsza próba na otworzenie serca i pokazanie mnie samej. Dla wielu osób zapadnę w pamięć jako Violetta, i to dla mnie zaszczyt, ale ja mam na imię Martina i chciałabym, żebyście wiedzieli, jaka jestem naprawdę”.
2. „Pragnę pokazać im, że jestem zwyczajną dziewczyną, taką jak ich córki, która walczyła o swoje marzenia i spełniła je. Książka jest o tym, jak ważne jest bycie sobą, nawet kiedy stoi się na scenie, w świetle reflektorów. Nie wolno zakrywać własnej esencji, tego, co wynosimy z domu, ani rezygnować z dążenia do sukcesu."

5 komentarzy:

  1. Tak! Tyle że mam pytanie... jaka okładka wygrała w tym konkursie od Tini (tym dla jej fanów żeby zaprojektować okładkę do specjalnego rozdziału)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Troche mnie przeraża, że tyle zdjęć jest.. Mam nadzieję, ze będzie co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się sama zdziwiłam. :) Najgorsze jest to, że ja umieściłam tutaj połowę zdjęć jakie znalazłam.. jak nie mniej. :D

      Usuń
  3. Jak będzie w Polsce to na pewno kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mała Tini taka słodziaszna <3
    o i jej tata kiedyś była nawet przystojny :p

    OdpowiedzUsuń