środa, 28 maja 2014

Nowa sesja Lodovici Comello!

Lodovica Comello-(ur. 13 kwietnia 1990 w San Daniele del Friuli) – włoska aktorka, piosenkarka i tancerka, aktualnie jest częścią zespołu latynoamerykańskiego serialu Violetta, gdzie gra Francescę, najlepszą przyjaciółkę głównej bohaterki. W 2013 roku wydała swój debiutancki album "Universo". (inf. Wikipedia) . 
W ostatnim czasie ta uzdolniona piosenkarka miała przyjemność wziąć udział w sesji zdjęciowej. Aktorka świetnie się zaprezentowała i musimy przyznać, że znakomicie spisałaby się w roli modelki. Na kilku fotografiach, można dostrzec nowy tatuaż Lodovici. Jak on wygląda? Jeżeli jesteście ciekawi zapraszam do przeczytania wpisu. 

Makijaż:  Maru Della Vedova
Fotograf: Dolores Gortari  Fotografia 
Fryzura: Romina Romeo 
Stroje: Joaquin Diaz

Lodovica to pełna energii kobieta. Pozując do zdjęć,czuje się jak ryba w wodzie, dlatego też efekty jej pracy są takie nieziemskie! Muszę przyznać, że tą sesje zdjęciową jeżeli chodzi  o aktorów "Violetta" zaliczam do ulubionych! Bardzo podobał mi się make-up, włosy  oraz stylizacje. A Wy co o nich sądzicie? 






















TATUAŻ 
Już na samym początku wpisu  pojawiło się zdanie "Lodovica ma nowy tatuaż". Znajduje się on po prawej stornie brzucha. 
'Neppure la notte ti lasica da solo gli altri sognan se stessi  e tu sogini do loro.' 
'Nawet w nocy nie jesteś sam, ponieważ masz swoje marzenia i inni wtedy myślą o Tobie. '






























































Backstage










Jak Wam podobała się ta sesja zdjęciowa? Co o niej myślicie? :)

8 komentarzy:

  1. Jejku, okropnie mi się podobają! Mam już ją na tapecie w telefonie. Cudna *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te zdjęcia! Ja już mam jako tło na pulpicie. <3

      Usuń
  2. PIĘKNE ZDJĘCIA! Cudowne! Jedna z najpiękniejszych sesji Lodo! :-)♡♥:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tej sesji! Piękny klimat, cudna Lodo, i ta różowa stylizacja!! ♥ Chciałabym więcej takich cudeniek z jej udziałem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lodo musi częściej pokazywać się przed obiektywem ♥

      Usuń
  4. Omg <3 Lodovica pozytywnie mnie zaskoczyła! <3
    Piękna ♡
    Moja Dudu ♥ Nie oddam hahaha :D

    OdpowiedzUsuń