czwartek, 15 maja 2014

[Recenzja] Perfumy: Violetta Music La Rive

W dzisiejszym poście wezmę pod lupę świetny produkt, wyprodukowany przez firmę La Rive KLIK. Jak sam tytuł mówi, są to perfumy Violetta Music .  Na samym początku chcę podziękować Disney, za nadesłany przedmiot,  i możliwość zrecenzowania go. Jeżeli jesteście ciekawi jak wyglądają takie perfumy, jaki mają zapach, i przede wszystkim gdzie i w jakiej cenie można je zakupić serdecznie zapraszam do przeczytania wpisu. :)


Wygląd 
Tradycyjnie na opakowaniu jest serialowa Violetta, stojąca z mikrofonem. Tym razem na czarnym tle, na którym pojawiły się srebrne serduszka z czerwoną obramówką.   Na samej górze  zostało umieszczone logo serialu,a  na dole napis "La Rive eau de toilette". Po bokach ponownie ujrzymy główną bohaterkę argentyńskiej telenoweli, tym razem na kolorowym tle, gdzie dominują przepiękne barwy np. niebieski, żółty czy różowy.
























Po odpakowaniu ujrzymy małą przeźroczystą butelkę, zamykaną na fioletową zatyczkę. Na niej jak i ampułce pojawiły się  loga "Violetty". 




  Zapach 
VIOLETTA MUSIC to kompozycja słońca, szczęścia i optymizmu w postaci kwiatowo-owocowych zapachów. Radośnie grają w niej aromaty passiflory, ananasa i różowej piwonii, a oryginalny rytm dyktują biały cedr i ambra.
NUTY GŁOWY: ananas, passiflora, bergamot
NUTY SERCA: frezja, różowa piwonia, brzoskwinia
NUTY BAZY: biały cedr, ambra, piżmo
Ja uwielbiam tego typu zapachy! Muszę Wam przyznać, że mojej mamie od razu spodobał się ten cudowny aromat! Sama przyznała, że perfum będzie używała codziennie! :) Mówiąc szczerze zamierza skusić się o następną buteleczkę tego produktu! :)
Ogólnie
Koszt perfum wynosi 14,99 zł. Chcę zwrócić uwagę na to, że ceny są zależne od danej drogerii. Produkt jest dostępny w:
- CARREFOUR
- POLBITA
- ROSSMANN
- TESCO 
- HEBE
- INTERMARCHE
W powyższych sklepach znajdziecie też inne przedmioty np.: 
-  VIOLETTA LOVE 50ML    
- VIOLETTA DANCE 50ML   
- VIOLETTA MUSIC 20ML    
- VIOLETTA PASSION 20ML   
- DEZODORANT VIOLETTA LOVE    
- DEZODORANT VIOLETTA DANCE    
- DEO SZKŁO VIOLETTA LOVE   
- DEO SZKŁO VIOLETTA DANCE    
- ŻEL POD PRYSZNIC.

Jak Wam się podobała recenzja? Czy skusicie się na te perfumy? Podoba Wam się zapach? :) 
  

17 komentarzy:

  1. Perfumy Violetta?! Muszę je mieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakim zapachu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko o zapachu znajdziesz w punkcie "zapach" :D
      Mi się on podoba :))

      Usuń
  3. Będzie konkurs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. :))
      Pojawi się w tym tygodniu, lub na początku następnego. ;)

      Usuń
  4. Oj sorry nie zauważyłam. Czytałam na szybko, ale teraz już wszystko wiem! :D
    Kiedy nabór? Bo na tamtym blogu (cały czas go odwiedzam) czytałam że ma być nabór. Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, rozumiem . :)))
      Nabór będzie wkrótce.. Marta napisała post, więc pojawi się w najbliższym czasie. ;)

      Usuń
    2. Czekam z niecierpliwością :)))))

      Usuń
  5. aż będę musiała sobie powąchać :D mieszanka zapowiada się ciekawie :)) ja mam w ogóle perfumy Hannah Montana :D takie słodziaszne były że musiałam sobie kupić :) może i na Violette się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehhe :D Szczerze mówiąc ja też niedawno używałam tych perfum, ale niestety mi się skończyły. Teraz razem z mamą i siostrą mam te z Violetty. :D
      Mi się zapach podoba <3

      Usuń
  6. aj też miałam hanna h montana haha :D ale capiły troche jak kostka do kibla.

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo muszą genialnie pachnąć <3
    zobaczę w hebe :d

    OdpowiedzUsuń