czwartek, 22 maja 2014

Niespodzianka Martiny dla Polski?

Martina Stoessel gwiazda serialu Violetta podobnie jak Lodovica Comello uwielbia rozpieszczać swoich fanów. Praktycznie co jakiś czas odkrywamy jej nowe tajemnice. Dziewczyna wszystkim V-lovers a szczególnie Tinistas sprawiła już wiele niespodzianek np. Simplemente Tini czy też Juntada Tinista! Można więc  śmiało powiedzieć, że kariera Tini nabiera tępa! Tym razem miłe zaskoczenie, spotkało nas POLAKÓW. Jeżeli jesteście ciekawi wiadomości panny Stoessel, zapraszam do przeczytania wpisu. 
Jak wiecie, dziewczyna wszystkie ważne informacje publikuje na jej tiwtterze, ponieważ tam ma najlepszy kontakt z fanami, którzy co dzień wysyłają po tysiąc różnych tweetów! 
Czyżby Martina szykowała niespodziankę dla Polonii? Zobaczcie jaki tweet, wrzuciła na twittera. 
Słowa, chyba nie muszę tłumaczyć, ponieważ każda, jedna V-lover, wie że jest to nazwa naszego kraju. 
Wracając do tematu .. z czym mogła by być związana ta  sorpresa? Macie jakieś propozycje? Śmiało piszcie w komentarzach! :)

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Po hiszpańsku oznacza to Polska

      Usuń
    2. Lilianne Vann wiem co oznacza słowo Polonia, ponieważ jestem wielką
      V - lover! Chodziło mi o to że dziwie się dlaczego Tinita pisze tak po prostu POLONIA!!? O to mi chodziło. Może po prostu inaczej to wyglądało niż myślałam:-):-P;-)

      Usuń
  2. Może to jest związane z tym że w Polsce kończy się aktualnie 2 sezon Violi? Albo faktycznie to jakaś niespodzianka. Może z Simplemente, albo po prostu zauważyła miliony tweetów od nas, i chciała nam przekazać, że wszystko to widzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam przeczucie, że będzie to związane z Simplemente Tini. :))
      Ale to są tylko moje przypuszczenia... mam nadzieję, że wszystkiego się wkrótce dowiemy. ;*

      Usuń
    2. Też tak myślę :) Gdyby chodziło o zakończenie sezonu to musiałaby tak pisać dla praktycznie każdego kraju ^^ Poza tym wydaje mi się że były już większe akcje ze spamowaniem i nie było czegoś takiego :D Oby to było Simplemente bo na prawdę chciałabym kupić sobie tę książkę :) Chociaż przeraża mnie troszeczkę jej możliwa cena ;)

      Usuń
    3. Heeh :) Racja, racja..
      Gdyby w Polsce rzeczywiście pojawiła się książka, chętnie bym ją kupiła, aby móc chociaż odrobinę dowiedzieć się czegoś o Martinie. Tak samo jak Kasia, boje się ceny Simplemente Tini. Koszt może być naprawdę duży. :)

      Usuń
  3. No niestety się strasznie tego obawiam :/ patrząc na cenę ebooka (!) po przeliczeniu na nasze to już jest dużo, a co dopiero cena podstawowa :( No ale zawsze trzeba wierzyć, że być może u nas koszty będą wyglądały inaczej ze względu na inną walutę :) Możliwe że tam jest to typowa cena a u nas po wydaniu nie będzie aż tak źle :) Ale trzeba się liczyć z tym że to jednak biografia, i to osoby która jest teraz naprawdę rozchwytywana..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhehe :)
      Ja powiem tak... jeżeli cena Simpelemente Tini będzie taka, jak jest obecnie w przeliczeniu na nasze, chyba sobie odpuszczę, biorąc pod uwagę to, że zbieram na koncert Lodo. *o*
      Jeśli natomiast, okaże się być tak jak to Ty powiedziałaś "być może u nas koszty będą wyglądały inaczej ze względu na inną walutę :" , może się skuszę. :)
      W sumie, fajne by było mieć taką książkę w swoich rękach. ;)

      Usuń