piątek, 23 maja 2014

Carla Pandolfi o postaci, którą gra!

Kto z Was jest fanką Carly Pandolfi? Polubiliście postać, którą gra? W poście przeczytacie wywiad z tą gwiazdą. Dowiecie się mnóstwo nowych wiadomości o aktorce. Jak dużo wolnego czasu spędza  z resztą ekipy Violetta, jakie ma zainspirowania? Odpowiedzi na te wszystkie pytania zobaczycie we wpisie! Zapraszam! :) 

Jaka była Twoja reakcja, kiedy dowiedziałaś się, że dostałaś rolę w serialu “Violetta”?

Byłam przeszczęśliwa! Aktorstwo to moja pasja, bardzo ciężko pracuję, żeby być coraz lepsza. Kiedy dowiedziałam się, że dostałam role w serialu, bardzo się cieszyłam, bo to superserial.

Jak przygotowywałaś się do roli?


Obejrzałam pierwszy sezon, żeby lepiej zrozumieć bohaterów i dowiedzieć się, jak powinnam grać Esmeraldę. 

Jak opisałabyś swoją postać?

Esmeralda to inteligentna, silna kobieta, ale ma też wrażliwą stronę.

Jak Ci się układa z resztą obsady?

Wspaniale! Mamy fajną relację i dobrze się bawimy.

Jesteś podobna do postaci, którą grasz?

Identyfikuję się z jej determinacją i wrażliwością.
Spędzasz czas po pracy z innymi aktorami?

Mamy świetną atmosphere na planie i często po dobrym dniu zdjęciowym idziemy razem świętować. Lubimy spędzać czas razem.

Kto Cię inspiruje?

Inspirują mnie osoby, z którymi gram. Mamy podobne doświadczenia, jesteśmy w podobnym punkcie kariery.


Trudno pogodzić życie prywatne z zawodowym?

Nie, jest zupełnie odwrotnie – jedno uzupełnia drugie.

Jak to jest pracować z aktorami z całego świata?

To fantastyczna praca. Tworzymy świetny zespół – robimy wszystko, co w naszej mocy, żeby serial nadal był hitem.

Czego fani Disney Channel mogą się spodziewać po serialu Violetta?

Violetta to bardzo wdzięczny serial, pełen miłości i uczuć. To serial oparty na marzeniach. Drugi sezon był jeszcze bardziej wciągający, zabawny i podwójnie muzyczny.

FINAŁ SEZONU 2 JUŻ DZISIAJ TYLKO W DISNEY CHANNEL!

3 komentarze:

  1. Osobiście za Esmeraldą nie przepadałam, ale do samej aktorki jak najbardziej nic nie mam :) Tak poza tym to kolejna osoba mówiąca o cudownej atmosferze na planie :D Oj to się da wyczuć oglądając efekty ich pracy :) Widać że dobrze im się współpracuje i mają rewelacyjny kontakt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również za Esmeraldą nie przepadam. Od początku kibicowałam Germanowi i Angie. :)
    Mam to samo zdanie co ty. ;) Ekipa świetnie się dogaduje na planie jak i poza nim. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd ten wywiad? :D

    OdpowiedzUsuń