czwartek, 29 maja 2014

[Rezenzja] Violetta. Puzzle Trefl

W ostatnim czasie na naszym blogu pojawia się coraz więcej recenzji! Z tego co zauważyłam bardzo je polubiliście, gdyż niedawno dostałam e-mail, od dziewczyny, która  prosiła o więcej takich postów, ponieważ są ciekawe i interesujące. Z racji tego, w dzisiejszym poście,  chciałabym 'wziąć pod lupę' świetny produkt firmy Trefl! Jeżeli jesteście ciekawi mojej opinii na temat tego przedmiotu zapraszam do przeczytania wpisu. :) 

Trefl- Głównym obszarem działalności Grupy Trefl jest produkcja i dystrybucja puzzli, gier planszowych oraz kart do gry.Ważną domeną działalności Grupy Trefl jest również rozwijanie sportu na Pomorzu. Obecnie firma posiada trzy spółki sportowe.Produkty Trefla są eksportowane do 50 krajów świata.


Pudełko na puzzle jest miłe dla oka. Pojawiły się na nim trzy główne bohaterki  Violetta, Francesca i Camila. W lewym górnym roku zostało umieszczone logo serialu, a w prawym firmy Trefl. W środku znajduje się 260 puzzli, po ich ułożeniu otrzymamy obraz o wymiarach  60x40 cm. Produkt kosztuje 22, 49 zł i można go kupić na stornie internetowej Trefl KLIK.
Puzzle były zapakowane w woreczek foliowy, dzięki któremu mamy pewność, że mamy ich pełen komplet. Kalandrowany papier odbijający światło i wykorzystanie materiałów ekologicznych  zapewnia wysoką jakość, nasycenie kolorów i bezpieczeństwo układania.  

Puzzle Trefl bardzo mi się podobają! Możemy miło spędzić czas z rodziną układając je.  Puzzle są duże, dlatego łatwo możemy je do siebie dopasować! Efekt naszej  pracy będzie niesamowity! Gorąco polecam!! 
Jeżeli spodobał Wam się przedmiot firmy Trefl śmiało, możecie zakupić kolejne na TEJ STRONIE. :)

8 komentarzy:

  1. Ja już jedne mam hahaha :-D Ale nie układałam, siedzą sobie grzecznie, jeszcze we foli na mojej półce xD xD

    OdpowiedzUsuń
  2. ojoj kiedyś uwielbiałam puzzle układać :D i rzeczywiście możesz dodawać recenzje bo ja też lubię je czytać ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze super recenzja! mam to Ciebie duza prośbę.. czy na twoim blogu mógłby pojawić się konkurs gdzie można wygrać te okrągłe puzzle? :)(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobisz jakiś konlurs z czymś co zrecenzujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za niedługo postaram się zorganizować kolejny konkurs. ;)

      Usuń
  5. Bardzo ładna recenzja! :D
    Czy szybko układa się puzzle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja z rodzeństwem ułożyłam je w niecałą godzinę :))

      Usuń