sobota, 17 maja 2014

[Recenzja] Sekrety i marzenia Violetty. Rok później.

Sekrety i marzenia Violetty – rok później,  to wyczekiwana kontynuacja bestsellera Sekrety i marzenia Violetty z 2013 roku.Violetta w nowej książce , jest dojrzalsza, bardziej zdecydowana i świadoma własnej wartości, z niepewnością w sercu, ale zakochana nad życie.
Jeżeli mielibyście ochotę zapoznać się z tą książką zapraszam do przeczytania recenzji. Na końcu znajdziecie też pytanie skierowane do Was. Zapraszam :) 
Wygląd zewnętrzny
Szczerze mówiąc, jest do dotychczas najlepszy produkt, z jakim się w ostatnim czasie spotkałam. Każda fanka zapewne chciałaby zobaczyć co takiego Violetta pisze w swoim pamiętniku. Wiele z Was pragnie mieć podobny przedmiot, by móc wzorować się na samej bohaterce! Dzięki książce "Sekrety i marzenia Violetty. Rok później" będziemy mogli wcielić się w główną postać serialu i razem z nią doświadczyć wspaniałe momenty (od 1 do 40 odcinka)!
Pierwsze strona jest zdumiewająca! Główny element jaki rzuca nam się w oczy to uśmiechnięta i radosna Violetta. W prawym górnym roku zostało umieszczone logo argentyńskiej telenoweli, a na samym dole przewodni tytuł!  Wielki plus za to, że okładka jest gruba i na gumę! :)Ostatnia strona jest pomysłowa i  solidnie dopracowana. Na środku widzimy krótki opis, a po bokach  przepiękne obrazki! 














Wygląd wewnętrzny
Rysunki -myślę, że w większości to one dodają cudownego uroku tej książce. Dzięki nim miło i przyjemnie czyta nam się te 8 rozdziałów! W każdym z nich szczegółowo opisany jest dany moment, jaki przeżyła bohaterka.  Kłótnia Violetty i Francesci, Leonetty, rozterki miłosne, nowe znajomości.. wszystko to znajdziecie w tym  produkcie!
Ponadto co kilka stron zostały mieszczone urywki dawnych historii Violetty "Pierwszy raz kiedy..."
Czy wiedzieliście, że maskotką Violetty z dzieciństwa była niedźwiedzica Bibi? Nikt, nie mógł jej dotknąć- nawet Olga! Tylko mama głównej bohaterki miała prawo zbliżyć się do zabawki, pod warunkiem, że Violetta przy niej była!




Jak już wspomniałam wyżej w środku zobaczycie cudowne rysunki! Są wyjątkowe, co sprawia, że miło się nam na nie patrzy! Co więcej pojawiają się na każdej stornie! Nieważne czy to Diego, Violetta, Leon, Esmeralda, czy choćby nawet pianino prezentują się świetnie na czystej i białej kartce! 
Rozdziały zostały podzielone na 8 części. Każdy nosi charakterystyczny i wyróżniający go od innych tytuł. Pierwszy - Marzenie trwa, drugi - Kłopoty sercowe, trzeci- Emocje, czwarty- Żarty losu, piąty - Tata ma kłopoty, szósty- Pocałunek i mnóstwo myśli, siódmy- Po prostu Violetta i wreszcie ósmy- Nowe wyzwania!Zachęcam do przeczytania bo naprawdę warto! Możecie na nowo powspominać historie Violetty, przeżywając je razem z nią!
Na samym końcu został umieszczony piękny fragment ze słowami głównej bohaterki. 
"Rzeczy pięknych nie osiąga się 
łatwo, i jeśli znów nastąpią 
kolejne problemy,stawię im czoło. 
Ale na razie cieszę się tą małą, 
a zarazem wielką i wspaniałą chwilą. 
I uświadamiam sobie, 

że ta naprawdę jestem szczęśliwa"

Produkt kosztuje 29,99 zł. Jego wydawcą jest firma EGMONT. Tłumaczenie wykonał Drewnowski Jacek. Za zrecenzowany produkt serdecznie dziękuję Disney.  :)

Jak podobała Wam się recenzja?
Czy chcielibyście wygrać "Sekrety i marzenia Violetty. Rok  później" w konkursie? :) 


*recenzja pochodzi z wcześniejszego bloga, lecz chciałam umieścić ją jeszcze raz na tym obecnym

18 komentarzy:

  1. Super recenzja:-)
    Witaj w klubie, też mam ten produkt:)
    Dzięki temu pamiętnikowi można dowiedzieć się naprawdę wielu ciekawostek o życiu Violetty! Właśnie się zdziwiłam jak przed sekundą zobaczyłam ten post, ponieważ już skądś go znałąm:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Produkt jest naprawdę świetny *o*
      Hehe, dodałam ponieważ za niedługo będzie można wygrać tę książkę w konkursie, a chciałam aby czytelnicy (ci co nie czytali recenzji na tamtym blogu) mogli się zapoznać z książką, a później (chętni) wzięli udział. :)

      Usuń
    2. Fajny pomysł:) Wiesz, że ja bym chętnie wzięła udział ale już to mam! :-D

      Usuń
    3. Rozumiem :)
      Na pewno będą kolejne z nową nagrodą, więc może wtedy się skusisz . :D

      Usuń
    4. A Ty przeczytałaś cały pamiętnik? Pytam tak z ciekawości bo ja jeszcze nie:)

      Usuń
    5. Ja tak :D
      Już w pierwszy dzień, jak go dostałam. :)

      Usuń
    6. Och, to świetnie. Ja też bym tak szybko przeczytała ale szkoła, szkoła i zielona szkoła, więc mało czasu:D

      Usuń
    7. Ja też mam tą książkę. Jest ona świetna, dlatego czekam na ten konkurs. Dam jej mojej bff :)

      Usuń
    8. Bardzo fajny pomysł Lilianne Vann:) Super, że Twoja BFF też uwielbia Violettę. Moje przyjaciółki ją lubią ale nie aż tak jak ja:D

      Usuń
    9. Ola S:
      Ja akurat miałam wolny weekend, więc poświęciłam godzinkę na przeczytanie. :D
      Książka wciąga, naprawdę. :)
      Lilianne Vann:
      Tak jak to powiedziała Ola świetny pomysł. <3

      Usuń
  2. Świetna recenzja :D I zgadzam się z Tobą chyba każda fanka chciałaby mieć, ja na pewno :D Jak mówiłam walczyć będę bo ostrzę na to pazurki od jakiegoś czasu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      Coś czuję, że każdy będzie ostro walczył o nagrodę . :D

      Usuń
    2. ja też się podpinam! xD

      Usuń
  3. Albo wiesz co jednak wezmę udział:-)
    Mam już plan komu to dam, jeżeli coś wygram:-P ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. recenzja naprawdę fajna
    ja chce wziąźć udział w konkursie i mam nadzieje wygrać (marzenia)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs już trwa :))
      Zawsze warto spróbować <3

      Usuń
  5. A ja już mam :) dzisiaj dostałam i zapowiada sie na fajne tylko szkoda że pamiętnik jest tylko do połowy serialu, anie do końca :( ale i tak i sie podoba ;***

    OdpowiedzUsuń