poniedziałek, 12 maja 2014

Violetta3- nowe zdjęcia!

Finał 2 sezonu Violetty zbliża się dużymi krokami. Czy to koniec miłosnych rozterek Violetty? Jej nowych doświadczeń? Szalonych jak i spokojnych piosenek? Oczywiście, że nie... już za niedługo będziemy mogli cieszyć  się  nową serią odcinków! Z każdym dniem pojawia się coraz więcej zdjęć oraz filmików do Violetty3! W tym poście przygotowałam dla Was kilka nowych informacji dotyczące trzeciego sezonu argentyńskiej telenoweli. Zapraszam.
Po tweetach obsady Violetty możemy wywnioskować, że właśnie odbywają się sesje zdjęciowe. Ja osobiście jestem bardzo ciekawa w jakiej tym razem odsłonie pokażą się bohaterowie. Szczególnie intrygują mnie takie postacie jak Milton czy Gery. 

1. Tutaj stanowczo pojawiły się nogi Facundo czyli serialowego Maxiego. 
2. Moim zdaniem to kawałek ręki Camili lun Naty. Niestety nie mam 100% pewności. Są to tylko moje przypuszczenia. A jakie jest Wasze zdanie? 
3. Pierwsza myśl jak mi się nasunęła to Broduey. Z tego co zauważyłam tylko on nosi kolorowe spodnie. 
4.Piękna kobieta, ciocia Violetty.. oczywiście mowa o Angie. Znów wrócił szczery uśmiech. 
Promienna nauczycielka zbytnio się nie zmieniła. :)
4. Czy Naty w 3 sezonie odłączy się od Ludmiły? A może super nowa pod wpływem miłości,jaką darzy Federico uświadomi sobie jakie błędy popełniła i na nowo rozpocznie przyjaźń ze starszą siostrą Leny? :)

Teraz przyszła kolej na więcej zdjęć! Zobaczycie między innymi próby taneczne, zdjęcie jednego z teledysków i wiele innych! :)
Macie pomysł na nową piosenkę? :)
Beto ja zawsze pozytywnie zakręcony. Jak się podoba 'nowa Jade'? :)
Fotografia pojawiła się dość dawno, lecz po przeglądzie postów zauważyłam, że ani razu nie pojawiło się we wpisie. :) 









Jak Wam się podobał wpis? Czy Wy również nie możecie się doczekać Violetty3? ;) 


5 komentarzy: