poniedziałek, 19 maja 2014

Facundo Gambande w Fans Word En Vivo!

Już po raz kolejny w Fans Word En Vivo możemy zobaczyć gwiazdę serialu Violetta! Dotąd w programie pojawili się Jorge,  Martina, Mechi, Lodo, Cande i Toti, Diego oraz Peter (chłopak Tini). Jak widzicie  na żywo usłyszeliśmy   mnóstwo wypowiedzi aktorów z argentyńskiej telenoweli. Teraz pora przyszła na Facundo Gambande. Odtwórca roli Maxiego rzadko występuje publicznie, dlatego miło też od czasu do czasu zobaczyć go w jakiejś audycji.

Zapowiedź występu Facu można było przeczytać na oficjalnych stronach Fans Word m.in na twitterze i facebooku! 
"W ten poniedziałek o 19.00. @coco_maggio i  @micavazquez będziemy siedzieć razem w naszym studiu z @facugambande ! #Violetta"

Z tej wiadomości można wywnioskować, że wszystko rozpocznie się dzisiaj  o 19.00. U nas zatem będzie to 24.00. Oczywiście moja obecność, jest wykluczona, gdyż nie mam czasu o północy oglądać występ z Facundo. Nagranie oglądnę sobie na drugi dzień. A wy? :)


2 komentarze:

  1. Nie byłam na żywo "D
    Ale se już obejrzałam :D
    Fajne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie byłam. :D
      Zaraz biorę się za oglądanie ;)

      Usuń