niedziela, 11 maja 2014

Martina Stoessel napisała książkę! - novela

W ostatnim czasie prasa coraz częściej zaczyna mówić o "Simplemente Tini", którą stworzył Alejandro Stoessel. Półki argentyńskich sklepów są zapełnione nową twórczością taty Martiny.Jeżeli chcecie zobaczyć jak wygląda ta książka wewnątrz i zewnątrz zapraszam do zapoznania się z wcześniejszym wpisem KLIK.  Jak się okazało również na naszych polskich stronach internetowych możemy dowiedzieć się kilka informacji na temat "Simplemente Tini" ("Po prostu Tini").  Zobaczcie jaki wpis pojawił się na noveli.pl. :) 

Podczas gdy sale kinowe w całej Polsce wypełniają się dziećmi i nastolatkami, spragnionych muzycznych przeżyć z ich idolką, i zespołem, w Argentynie na półki w księgarniach trafia nowe dzieło firmowane nazwiskiem Martiny Stoessel. W mijającym tygodniu 17-letnia gwiazda Disneya, znana z serialu „Violetta”, zaprezentowała książkę pt. „Simplemente Tini”. Jak czytamy w krótkiej recenzji z okładki Martina zapragnęła przelać na papier swoje myśli i uczucia, skierowane do fanów, którzy obdarzyli ją wielką sympatią: „To moja najlepsza próba na otworzenie serca i pokazanie mnie samej. Dla wielu osób zapadnę w pamięć jako Violetta, i to dla mnie zaszczyt, ale ja mam na imię Martina i chciałabym, żebyście wiedzieli, jaka jestem naprawdę”. Podczas prezentacji książki na Festynie Książkowym Martina przyznała, że jest ona skierowana nie tylko do fanów, ale także do rodziców. „Pragnę pokazać im, że jestem zwyczajną dziewczyną, taką jak ich córki, która walczyła o swoje marzenia i spełniła je. Książka jest o tym, jak ważne jest bycie sobą, nawet kiedy stoi się na scenie, w świetle reflektorów. Nie wolno zakrywać własnej esencji, tego, co wynosimy z domu, ani rezygnować z dążenia do sukcesu” – zapewniła.


Jak Wam się podobał ten krótki artykuł?  Czy chcielibyście aby Simplemente Tini można byłoby zakupić w Polsce? :)

3 komentarze:

  1. Czytałam już ;p Mam nadzieję że książka będzie w Polsce. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję :D
      ~~Zuzaa

      Usuń