poniedziałek, 26 maja 2014

Dzień Matki!

26 maj to ważne święto dla wszystkich mam jak i ich pociech. W ten niezwykły dzień,  dzieci często obdarowywują swoje matki skromnymi upominkami w postaci laurek, kwiatów czy czekoladek.  Każda mama wspiera swoje dzieci w trudnych sytuacjach . Mamy pewność, że zawsze możemy jej zaufać, zwierzyć się jej z czegoś, bo wiemy  że nas wysłucha i zrozumie. Warto dlatego w ten wyjątkowy dzień podziękować,za dobro, jakim nas otacza.. i za to wszystko co dla nas robi! :)


















Nasze gwiazdy nie zapominają o tak wielkim święcie! Już teraz możecie przeczytać krótkie wypowiedzi Skai Jackson, Stefanie Scott oraz Zenday'e na temat ich rodzicielek.  



Skai Jackson & Takiya
Kocham moją mamę, gdyż jest moją największą ostoją. Bez niej nie byłabym dzisiaj tym, kim jestem i nie robiłabym tego, co robię. Ona jest najlepsza!
Stefanie Scott & Diane 
Kocham moją mamę, ponieważ każdego dnia zachęca mnie do dawania z siebie wszystkiego. Piecze także NAJSMACZNIEJSZE, czekoladowe ciasteczka!
Zendaya & Claire
Kocham moją mamę, bo jest moją mamą. Jej zalety mogłabym wymieniać i wymieniać…
Na kanałach Disney również pojawił się napis przypominający o tym wydarzeniu! Będzie on widoczny przez cały dzień. A ty złożyłeś już życzenia swojej mamie? :)


4 komentarze:

  1. :D fajny post

    OdpowiedzUsuń
  2. W ogóle rozwaliło mnie ostatnie zdjęcie :D
    A mojeej mamusi grzecznie złożyłam życzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Ma się ten talent do robienia zdjęć. Stałam przed tym telewizorem przez 15 minut po to, aby zrobić jakieś normalne ujęcie i się udało. ;3

      Usuń