sobota, 17 stycznia 2015

Wywiad z Sylwią Lipką- szkolne czasy!

Jak dobrze znacie swoich idoli? Wszystkie #Lipkonators (tak nazwały się fanki Sylwii Lipki) dzisiaj  mają  szansę bliżej poznać ich ulubienicę! W tym poście przeczytacie krótki wywiad, który składa się z 6 pytań i odpowiedzi, a także zapoznacie się z  kilka innymi ciekawostkami o tej utalentowanej dziewczynie. :)
WYWIAD- SZKOLNE CZASY 
Lubisz chodzić do szkoły?
Sylwia: Tak. To głównie tam spotykam się z moimi znajomymi. 

Jaką jesteś uczennicą?
Sylwia: Nie mam problemów z nauką. W tym roku czeka mnie matura, dlatego trochę się stresuję, ale jestem dobrej myśli.


Jakie są Twoje ulubione i znienawidzone przedmioty?
Sylwia: W liceum wybrałam profil humanistyczny. Kocham angielski i interesuję się historią. Natomiast mój największy wróg to matematyka!


*post opublikowany przez Sylwię Lipkę na jej Twitterze 

Walczyłaś o to, żeby zdobyć przyjaciół w szkole, żeby pasować? 
Sylwia: Nie. Nie zmieniam się dla nikogo, bo to ja spędzę ze sobą resztę życia. Zawsze starałam się otaczać ludźmi, którym nie przeszkadzały moje zachowania i akceptowali mnie taką, jaką jestem.  
Jaką radę dałabyś młodzieży, która jednak chce się wpasować w środowisko?
Sylwia:Wystarczy być sympatycznym i pomocnym. Trzeba jednak uważać, żeby nie dawać się wykorzystywać, dlatego ważna jest asertywność. Umiejętność zachowania równowagi jest bardzo potrzebna.

Masz jeszcze jakieś rady?
Sylwia: Warto zapisać się na dodatkowe zajęcia, np. artystyczne. Tam można poznać osoby z takimi samymi zainteresowaniami, z nimi o wiele łatwiej nawiązać kontakt, ponieważ ma się wspólne tematy do rozmów. Wiele przyjaźni zaczyna się na kółkach zainteresowań.


Ciekawą informacją na jej temat, jest to, że osiemnastolatka chodzi na zajęcia taneczne do szkoły baletowej. 

Jeżeli chcecie bliżej poznać Sylwię polecam obejrzeć jej nowy filmik na YouTube pt. "#1 Cześć, jestem Sylwia!". Dziewczyna opowiada tam kilka ciekawych faktów o sobie, których być może nie znacie. Czy wiedzieliście, że gwiazda jeździ na fish-skateboardzie albo, że kocha jeść ananasy i nawet imię jej kota jest nieco powiązane z tym owocem? :) 


(Zdjęcie: Sylwia z deską: fish-skateboard+ T-shirt z ananasami :D)




10+1 FAKTÓW O SYLWII LIPCE
1. Sylwia twierdzi, że w 2014 roku spełniły się jej wszystkie marzenia. 
2. Sylwia ma swój kanał na YouTube, gdzie dodaje filmiki z coverami, teraz zamierza też vlogować. LINK DO KANAŁU
3.Sylwia ma niesamowity głos. 
4. Sylwia zaśpiewała przed prezydentem Polski- Bronisławem Komorowskim LINK DO FILMIKU
5. Sylwia prowadzi program na Disney Channel- I♥Violetta
6. Sylwia dostała rolę w spektaklu "Plastusiowy Pamiętnik".

("Zdjęcie jeszcze z czasów, gdy "Plastusiowy Pamiętnik" powstawał."-mówi dziewczyna)
7. Sylwia ma kota o imieniu "Pinka". 
8. Sylwia miała aparat ortodontyczny. 
9. Sylwia była trzy razy w Lloret de Mar (miasto w Hiszpanii). 
10. Sylwia posiada m.in Instagrama, Facebooka, Skype, Twittera itp. 
11. Sylwia razem z innymi dziewczynami o imieniu Monika i Ola śpiewa w zespole "Belief".
(Dziewczyny z zespołu "Belief". Od lewej: Sylwia, Ola i Monika)


Jak Wam się podobał ten post? Oglądaliście już filmiki osiemnastolatki na YouTube? :) 

I♥VIOLETTA W KAŻDĄ SOBOTĘ O 8:45 W DISNEY CHANNEL! 

4 komentarze:

  1. Ojej, Sylwia ♥
    Uwielbiam ją za wszystko co robi . Jest niesamowitą dziewczyną która spełnia swoje marzenia . Mam nadzieję że osiągnie wiele sukcesów ♥
    LIPKONATORS FOREVER

    OdpowiedzUsuń
  2. WASZ TWEET NA TWITERZE PODAŁA SYLWIA LIPKA <3 <3
    AWWWWW <33333

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Lipkę <3
    Dziękuje za cudowny wywiad!
    Lipkonator Forever ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nałożyć Ci do talerza?

    OdpowiedzUsuń