sobota, 24 stycznia 2015

[NEWS] Pierwsza książka Ruggero Pasquarelli !

Rzeczą jasną było, że większość aktorów po zakończeniu trzeciego sezonu fioletowego serialu i trasy koncertowej "Violetta Live" zechce rozwijać swoją karierę solową. Niektórzy z nich nie próżnują i pracują już teraz podobnie jak Lodovica, która jak pewnie wiecie wydała swój krążek "Universo", a za kilka dni rusza w tournée. Przykładem takiej osoby jest również sama Martina, która nie ukrywajmy, odniosła największy sukces w całej fioletowej działalności.. Dziewczyna jest w trakcie tworzenie filmu "Documental Tini", ponadto zorganizowała wielkie spotkanie jej fanów "Juntada Tinista" oraz napisała swoją własną książkę "Simplemente Tini". Czyżby prócz panny Stoessel, ktoś jeszcze coś tworzył? Zobaczcie jaką niespodziankę przygotował dla nas Ruggero Pasquarelli. 

Zacznijmy od samego początku. Aktor o wszystkim poinformował nas na Facebooku pisząc wiadomość "Alle ore 17 una super news!". Co to oznacza? "O 17  super wiadomość/ news". Wszystkie fanki oszalały z radości mając świadomość, że za kilka godzin odkryją świetną niespodzianką, jaką później okazała się być...KSIĄŻKA. 
Ruggero równo o 17.00 (czas arg.) wstawił post, gdzie napisał:


"Od 3 lutego (2015r.) we wszystkich bibliotekach znajdziecie moją pierwszą książkę. Jej tytuł to:'Podoba mi się' - jak zdobyć mężczyznę (jak ja)! Jestem pewny, że ją polubisz".
Co do tytułu nie jestem przekonana w 100%, że go dobrze przetłumaczyłam, gdyż nie posługuję się językiem włoskim. 

O czym może opowiadać książka? Skoro jest Ruggero to na pewno o nim! Myślę, że znajdziemy tam sporo ciekawostek na temat samego aktora i nie tylko. Ponadto możemy się spodziewać ciekawych zdjęć. Kto wie, być może będzie ona wykonana podobnie jak autobiografia Martiny? Jak myślicie? :)


*NA CHWILĘ OBECNĄ NIE WIADOMO CZY KSIĄŻKA POJAWI SIĘ W POLCE. 
Aktualnie nie znamy też dokładniej ceny oraz opisu książki. Gdy tylko pojawią się nowe informacje zaktualizujemy post. 

Jak Wam się podoba ta niespodzianka? Cieszycie się, że Rugerro wydaje książkę? :)

4 komentarze:

  1. Omg XD ale jaja

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że Rugg wydaje książkę =)
    Jeśli tylko pojawi się w Polsce to na pewno ją kupię. A, więc trzymajmy kciuki, aby pojawiła się w naszym kraju =)

    Przy okazji wpadnij też do mnie, dodałam nowy rozdział :*
    Mam nadzieję, że go przeczytasz i wyrazisz swoją opinię, pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli będzie w Polsce na pewno ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. :O Oby tylko była w Polsce!! <3 Musze mieć tą książke!! <3

    OdpowiedzUsuń