wtorek, 6 stycznia 2015

[ARTYKUŁ] Zendaya o swoim życiu.

Niedawno przywitaliśmy nowy rok 2015. Niektóre gwiazdy jeszcze siedzą cicho i być może wymyślają czym zaskoczą nas w tym roku. Zendaya zaczęła rok z przytupem i wystąpiła w sesji zdjęciowej dla Teen Vouge. Poza tym w internecie można przeczytać najnowszy artykuł, który w dzisiejszej notce mam zamiar wam przetłumaczyć. Jeśli choć troszkę interesuje was życie Zendayi to zapraszam do rozwinięcia postu.




Artykuł został przetłumaczony przed Estupido dla DisneyPolska3127 - prosimy o nie kopiowanie przekazanych treści!!!!

Nawet jeśli nie wiesz kim jest Zendaya Coleman - wydaje się to całkiem bezpieczne, ze większość tłumu dorosłych turystów w Sarabeth's (tętniącej życiem restauracji, która służy do przeprowadzenia wywiadu z 18letnią gwiazdą Disneya) - zapewne patrząc na nią powiedziałabyś, że to po prostu ktoś. W trampkach stoi imponująco, a w porze lunchu ma idealny makijaż; zarówno jej różowe paznokcie i kruczoczarne rzęsy są długie. A jeśli chodzi o jej strój, który zawiera szare spodnie dresowe podkreślające figurę, czarną bluzę z kapturem z obrazem Tupaca Shakura i pomarańczowe Nike - Zendaya wysyła nieco inne wiadomości, bo jest to dziewczyna, która nie musi sie martwić o wszystko (jest z nią gigantyczny ochroniarz).



Dla ciekawych, chęć Zendayi do wyróżniania się to bardzo podziwiający kierunek. Nie zawsze tak było.. Wróćmy w przeszłość, kiedy miała 13 lat i zaczynała profesjonalne występy aktorskie w Los Angeles powiedziała:
" to był ten rodzaj energii, zwłaszcza wśród dziewczyn, np. IDĘ PO CIEBIE. [...] Były te rasowe dzieci z Hollywood i ja- losowa dziewczyna z Oakland robiąca to co do mnie należy. Oni zawsze na scenie, a mnie tam nie było. Jak masz 1 lat to chill out, to nie koniec świata. Dosłownie chciałam siedzieć tam przed przesłuchaniami ze słuchawkami w uszach i słuchać Michaela Jacksona. Muszę dodać, że nie potrzebowałam pomocy, kiedy dostałam rolę w "Taniec rządzi" i myślę, że wiele mnie za to nienawidzi. 
Na szczęście wydaje się, że Zendaya nie ma problemów z nienawidzeniem jej, szczególnie biorąc pod uwagę, że była zajęta realizacją marzeń na pełnym gazie. Zendaya mówi, że wszystko zaczęło się kiedy była dzieckiem i towarzyszyła jej mamie w drugiej pracy jako kierownik domu w teatrze California Shakespeare. "Moja pasja zawsze siedziała w sztuce. Byłam dziwną 8-latką, która lubiła Szekspira.





Zendaya swój debiut sceniczny stworzyła na nieco skromniejszej produkcji niż Othello czy A Midsummer Night's Dream (za którymi przepada). Dziecięcy teatr zaprezentował " James and the Giant Peach".  Zendaya mówi: "Gralam wtedy jedwabnika i nie miałam żadnych kwestii, ale byłam tam cały czas. 
Zendaya to introwertyk (kiedy była mała, jej rodzice chcieli iść do seminarium dla nieśmiałych dzieci), ale aktorstwo pozwoliło jej wyzwolić się i wyjść z powłoki. Teraz jest to ciężkie - żyć z daleka od mamy, która została w Oakland, kiedy Zendaya nagrywała pierwszy sezon "Taniec rządzi".



 Teraz ponad rok po zakończeniu nagrań do serii, Zendaya jest gotowa na podbój większej publiczności. Ale nie jest całkiem gotowa do sfałszowania dawnych koleżanek takich jak Miley Cyrus czy Selena Gomez. Zamiast tego działa w nowym show K.C Undercover, gdzie działa jako współproducent. Ten serial miał się nazywać "Super Awesome Katy" (Super Fantastyczna Katy), ale zmienili je. "Nie wyglądam jak Katy i chciałam coś bardziej dojrzałego". Cóż, większość moich fanek to młode dziewczyny i nie chcę opuszczać tego świata na zawsze. Ale chcę dotrzeć też do tej starszej młodzieży. W rzeczywistości wiele studentów ogląda Disney Channel w swoich akademikach.




Podsumowanie.
Artykuł bardzo mi się podobał, chociaż powiem wam szczerze, że to był do rej pory najcięższy. Jakoś nie mogłam się skupić i dobrze przetłumaczyć niektórych zdań. Może to dlatego, że mam teraz ogromną przerwę od angielskiego i troszkę mi wyparowało. Wracając do artykułu - nawet nie wiedziałam, że Zendaya byłam taką wstydziochą, ale dzięki swojej karierze przezwyciężyła to. Poza tym co do ostatnich słów to ma rację, bo wiele starszych nastolatków, studentów - ogląda sobie Disney Channel, także fajnie, że Zendaya wzięła to pod uwagę podczas tworzenia nowego serialu. 

A wam jak podobał się artykuł?
Trzymacie kciuki za Zendayę w przyszłości?

2 komentarze:

  1. Zawsze ją lubiłam :D Z uwagi na jej rolę w "Taniec Rządzi!" ;3
    Uważałam ją za ładną dziewczynę, która wspaniale tańczy i świetnie we wszystkim wygląda :D Myślę, że dobrze sobie poradziła w tej sesji, chociaż powiem szczerze, że na niektórych zdjęciach mogłabym jej nie poznac, gdyby nie to, że już wcześniej wiedziałam, że to o nią chodzi ^^
    Świetny artykuł :))

    OdpowiedzUsuń
  2. znasz angielski? fajnie :D

    OdpowiedzUsuń