wtorek, 20 stycznia 2015

[Sesja]Ashley Tisdale dla Hollywood Reporter

Ashley Tisdale to amerykańska piosenkarka i aktorka. Z produkcji disneyowskich kojarzona jest przede wszystkim z serialu "Nie ma to jak hotel" jako Maddie, a także filmów np. "High School Musical" czy"Boska przygoda Sharpey". Niedawno gwiazda do magazynu Hollwyood Records udzieliła krótkiego wywiadu, a także wzięła udział w sesji zdjęciowej, którą zobaczycie w dalszej części wpisu. 

Szczerze powiedziawszy nie wiem za dużo o życiu Ashley. Jak już wspomniałam wyżej kojarzę ją głównie dzięki filmom i serialom Disneya. Jednak chciałbym krótko powiedzieć o poniższych fotografiach. 

Jeżeli chodzi o wywiad: gwiazda opowiada tam o współpracy z ShoeDazzle, modzie oraz przyszłych projektach.Sesja natomiast nie jest powalająca na kolana.  Myślę, że redaktorom bardziej zależało na skupieniu się na artykule niż fotografiom. Mimo tego, że zdjęcia są proste mi nawet przypadły do gustu. Jest ich mało, bo tylko siedem Jedyne co mi się w nich nie podoba, to to, że na większości z nich kobieta ma podobną pozę-siedzącą. Reszcie nie mam nic do zarzucenia. Makijaż jest bardzo ładny, podobają mi się też wyróżnione, bordowe usta. Stylizacja czarna, prosta. Akcesoria są w kolorze złotym. Artystka ma na sobie  sweterek z Rag&Bone, zegarek z Rolex, spodnie od J Brand, buty z Shoedazzle oraz pierścionki Tiffany&Co i Alexa Leigh





Kończąc dodam, że mi najbardziej spodobało się przedostatnie zdjęcie. A jeżeli chodzi o najgorsze ujęcie do zdecydowanie 3 fotografia od góry. Szczególnie nie lubię w nim tego zbyt jasnego światła. Reasumując: sesja nie należy do moich ulubionych. Wciąż zaliczam do nich zdjęcia Lodo, Martiny i Seleny. Mimo to, myślę że powyższe obrazy są warte uwagi. 

A Wam jak podoba się sesja? Przypadła Wam ona do gustu? Które zdjęcie należy do Waszych ulubionych? 



1 komentarz: