czwartek, 29 stycznia 2015

Gwiazdy Disneya- nietypowe ciekawostki!

Jak dobrze znacie swoich idoli? Co o nich wiecie? W dzisiejszym poście postaram się przedstawić Wam kilka ciekawostek na temat dwóch gwiazd Disneya, jakimi są Zedneya (znana głównie z roli Rocky w serialu "Taniec rządzi")  oraz Rowan Blanchard (odtwórczyni Riley w "Dziewczyna poznaje świat" . Mam nadzieję, że z owego wpisu dowiecie się kilku nowych informacji.
Zendaya to urodzona aktorka! Jak już wspomniałam wyżej, występowała w popularnym serialu "Taniec rządzi", dzięki któremu zrobiła dużą karierę. Ponadto niedawno miała szansę zagrać w nowym filmie Disneya "Zaaplikowani", gdzie grała główną rolę. Niestety, rzadko kiedy artystkę spotykamy w roli piosenkarki. Ciekawostką jaką możecie nie wiedzieć na jej temat, jest to, iż gwiazda wraz z Kurtem Hugo Schneider nagrała cover do piosenki Johna Legenda "All of me" ( Wszystko o mnie ). Mi sam utwór niezmiernie się podoba. Wreszcie mogłam usłyszeć jaką genialną barwę głosu ma Zendaya. Dziewczyna wystąpiła i zaśpiewała też w teledysku do piosenki Cocacola "Safe and sound". Oba kawałki umieszczam niżej. Jak Wam się podobają? Który utwór bardziej przypadł Wam do gustu? 


Rowan to 'świawża' disneyowska gwiazda. Ja osobiście po raz pierwszy zobaczyłam ją w serialu "Dziewczyna poznaje świat". Z racji tego, że jest ona 'nowa', mało osób wie o niej kilka nietypowych ciekawostek. Niedawno na YouTube znalazłam dość interesujący filmik pt "5 rzeczy, których nie wiesz o Rowan Blanchard". 
  • Jej ulubionym sportem jest "Rock Climbing", czyli wspinaczka górska. 
  • Jej pies wabi się Winston. Co więcej bardzo lubi chodzić z nim na plaże. 
  • W 2012r, została nominowana do "Young Artist Award". 
  • Jej ulubionym zespołem są Bitelsi (The Beatles).
  • Jeżeli musiałaby wybrać artystę z którą miałaby spędzić dzień z pewnością byłaby to...Audrey Hepburn ( brytyjska aktorka, modelka i działaczka humanitarna).


Co myślicie o tym poście? Wiedzieliście o tych ciekawostkach? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz