wtorek, 16 grudnia 2014

[RECENZJA] Super-testy Violetta!

Każdy z nas ma inny charakter, inną osobowość czy inne marzenia. Różnimy  się od siebie pod wieloma względami. Ja osobiście jestem realistką (choć nie zawsze się mi to sprawdza). A jacy Wy jesteście? Książka pt. "Super testy" pomoże Wam lepiej poznać siebie! W dalszej części wpisu czeka na Was krótka recenzja. 

Zacznijmy może od tego, że wydawcą owego przedmiotu jest dobrze Wam znana firma AMEET. Koszt książki wynosi ok. 20 zł. Czy cena jest tego warta? Poznajcie moje skromne zdanie na ten temat. 
Okładka sama w sobie bardzo mi się spodobała. Uważam, że zachęca ona do zakupu, nie tylko dzięki głównej bohaterce, która z uśmiechem na twarzy się nam przygląda, ale także dzięki  całej reszcie jak piękne i pomysłowe tło czy też nawet trzem zakładkom "Miłość przyjaźń, cała ty". Z tyłu standardowo pojawił się opis książki, logo wydawcy i kanału Disney Channel, na którym emitowany jest serial "Violetta". 



W środku jak już pewnie większość z Was zdążyła się domyślić znajdziecie  mnóstwo przeróżnych testów i quizów.  Każdy z nich to ciekawy sposób, by lepiej poznać siebie. Ogólnie książka składa się z 5 rozdziałów. Co mi się szczególnie w tym podoba? Przy każdym rozpoczęciu nowej części znajduje się motywujący cytat. W pamięci utkwił mi jeden z nich "Świat jest jak wielka księga. Kto nie podróżuje, ten zna tylko jedną stronę". Piękny, prawda? :) 

Pierwszy rozdział brzmi "Poznaj siebie". W tym dziale sprawdzicie jaką macie ukrytą naturę. Wolicie marzyć czy też planować, jacy jesteście  naprawdę? Jaki jest Wasz charakter? Na te pytania odpowiedź poznacie w testach z rozdziału pierwszego. 
Drugiemu nadano tytuł "Ty i Twoje przygody". Co w nim znajdziecie? Podejrzewam, że sami się już domyślacie. Wolicie dalekie podróże czy też spotkania z przyjaciółmi w Waszej okolicy? Ja osobiście nie umiałabym wybrać, gdyż obie rzeczy uwielbiam. 
Trzeci to "Ty i przyjaźń". W tym rozdziale czekają na Was strony pt. "Co można wyczytać z twarzy" Jakie znaki rozpoznawcze mają uczniowie Studia On Beat? Czy się charakteryzują w swoim wyglądzie? Dużymi oczami, pięknymi ustami a może rudymi włosami? :)
"Ty i miłość" to nazwa czwartego działu. Jaka jesteś ty a jaki on? Czy na pewno pasujecie do siebie? Czy Wasza miłość przetrwałaby próbę czasu? Co jeśli u jego boku pojawi się nowa dziewczyna? Tego typu quizy będziecie mogli rozwiązać w czwartym rozdziale. 
Piąty i ostatni nosi nazwę "Ty i Twój styl". W tej części dowiedziecie się wszystkiego co związane jest z modą!

PODSUMOWUJĄC
Choć wydawać by się mogło, że rozwiązywanie testów i quizów to przede wszystkim znakomita zabawa, dla wielu z Was może być okazją, aby zastanowić się nad własnym stylem, pasjami i pomysłem na życie! Warto dodać, że prócz stron z testami znalazły się i miejsca na wklejenie Waszego zdjęcia- selfie. Ja jestem zadowolona z tego produktu. Uważam, że jest on wart swej ceny. Polecam Wam go :) 

7 komentarzy:

  1. Też go dostalam :D pozatym super recenzja i jezeli można wiedzieć jakim aparetm robisz zdjęcia? Bo wspaniala jakos *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat (Sony) akurat mam jeden z najtańszych jakie były w sklepie. :)
      Jakoś zdjęć zależy głównie od światła. Ja akurat mam pomieszczenie, gdzie jest bardzo dużo lamp i światełek i sądzę, że to one dają taki efekt. :)
      Znajdź jakieś super światło i powinno być ok. :)
      Ja zdjęcia robię też gdzieś rano np. przy oknie jak jest światło to naturalne. Wtedy fotografie są na prawdę świetne. :) Bo wieczorem to jest już ciemno. ;/
      Ponadto zdjęcia możesz też przerabiać na różnych programach. Mam nadzieję, że przynajmniej trochę Ci pomogłam. ♥ :)

      Usuń
    2. Dzięki <3 masz racje zdjęcia wychodzą gdy jest swiatlo. A gdzie przerabiasz fotki? Bo ja na picnonkey ale strasznie wszystko się tam zacina :D

      Usuń
  2. Nie mogę się doczekać kiedy Boże narodzenie bo właśnie moja mama zamuwiła tą książkę na Allegro za 13,99

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. :)
      Życzę udanych Świąt :*

      Usuń
  3. skad masz ksiazke ???

    OdpowiedzUsuń