czwartek, 25 grudnia 2014

[CHRISTMAS-TIME] Świąteczne sweterki

Gdy tylko nadejdzie grudzień w sklepach pojawia się mnóstwo ubrań świątecznych.. od butów zimowych po ciepłe sweterki. My dzisiaj taki się zajmiemy. Zobaczycie, jakie gwiazdy noszą tegoroczne trendy modowe. Czy w Polsce również je znajdziecie? 

Dzięki uprzejmości The Walt Disney Company Polska dostałam kilka świątecznych zdjęć Rossa Lyncha. Z racji tego, że aktor i piosenkarz za niedługo obchodzi swoje urodziny pisać będziemy o nim kilka wpisów. Dzisiaj tworzymy pierwszy o tematyce: Świąteczne sweterki.

W Polsce ludzie coraz częściej i chętniej kupują brzydkie świąteczne swetry najczęściej z błyszczącym reniferem, cekinową choinką lub brokatowym napisem "Merry Christmas". Możecie znaleźć je w wielu "sieciówkach" np. H&M, ale także np. w Tesco (ostatnio je tam widziałam. :) Moda na brzydkie świąteczne ubrania z każdym rokiem staje się coraz to bardziej popularna w naszym kraju. Mi to nie przeszkadza, a wręcz przeciwnie. Jestem szczęśliwa, ponieważ wtedy bardziej czuję tą magię świąt, kiedy w mieście widzę ludzi ubranych w te ciepłe, zimowe sweterki. :) 





Według mnie Ross wygląda nieziemsko w tych sweterkach! Mam nadzieję, że w przyszłości będziemy mieli szansę zobaczyć go w świątecznej sesji zdjęciowej. A Wy chcielibyście ją zobaczyć? Kolejną gwiazdą, która również pokazała się w tym ubraniu jest znana Wam przez wszystkich Miley Cyrus. Gwiazda ubrała go na jeden z swoich koncertów w  Tampa Bay Times Forum. Odbył się  on  w środę 18 grudnia. 
*zdjęcie znalezione w Internecie 

Świąteczne sweterki ubrali także aktorzy z serialu "Blog na 4 łapy" do jednego z odcinków. Ich były w kolorze zielonym  z czerwonym mikołajem na środku. Jak Wam się  podobają? 
*zdjęcie znalezione w Internecie 


A Wy co myślicie o takich świątecznych sweterkach? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz