wtorek, 23 grudnia 2014

[CHRISTAMS-TIME] Wnętrze- Disney świątecznie

W tym wpisie dalej będziemy kontynuować naszą nową serię pt."Christmas-time". Tym razem zobaczycie jak stylowo i pomysłowo udekorować Wasz pokój na święta. Jeżeli jesteście ciekawi tego tematu zapraszam Was do dalszej części wpisu! :) 

Zacznijmy może od tego, że nie musicie się do wszystkiego stosować. To tylko moje pomysły, które możecie wykorzystać. Jeżeli macie jakieś inne propozycje na udekorowanie wnętrza piszcie je w komentarzach, bo chętnie poczytam i być może wykorzystam. 


SŁOIK ŚNIEŻNY 
Czy Wy też będąc na szkolnych wycieczkach, w nowym miejscu często kupowaliście kule śnieżne z figurką w środku? Po co jednak marnować pieniądze, skoro sami możecie ją stworzyć. Wystarczy, że w domu znajdziecie jakąś figurkę o nie dużych wymiarach, klej, słoik, brokat i wodę. Kolejne kroki opisane są na poniższym zdjęciu! Rzecz banalna w wykonaniu i dodatkowo ładnie ozdabia nasz pokój. Nie sądzicie?

*zdjęcie znalezione w Internecie

MINI CHOINKA 
Jeżeli chcecie do Waszego pokoju wprowadzić nieco świątecznej atmosfery taka choinka jest dobrym rozwiązaniem. Znajdziecie wiele sposób na jej pomysłowe zrobienie. Aby ją wykonać na pewno potrzebny będzie rożek, gorący klej i materiały do ozdobienia. Ja swoją zrobiłam z kolorowych piórek i szyszek. Dodatkowo ma koniec dodałam kilka innych elementów jak koraliki, które miały posłużyć jako bombki i sznurek, który miał przypominać światełka. Jeżeli chcielibyście dowiedzieć się krok po kroku jak stworzyć taką choinkę piszcie w komentarzach. :) 

SZTUCZNE PREZENTY 
Ciekawym pomysłem są także sztuczne prezenty. Możecie postawić je gdziekolwiek, bez obawy, że coś Wam się rozbije, stłucze. Dlaczego? Ponieważ w środku nic nie będzie. :) Aby je wykonać potrzebujecie: pudełka o niedużych wymiarach, papier ozdobny, taśmę, nożyczki i kokardę. Jedynie co musicie zrobić to ozdobić karton, a na koniec przykleić kokardę. Sposób jest banalnie prosty, a te przedmioty na pewno przyciągną uwagę nie jednego domownika. 

DISNEYOWSKI STROIK 
Ten pomysł wymaga więcej czasu na jego zrobienie. Na pewno długo będziemy nad nim pracować, jednak gwarantuje Was, że efekt końcowy powali z nóg. Materiały, które Wam pomogą stworzyć ten stroik to: gałązki z drzew iglastych, bombki, kokardki, łańcuszki itp. 
Tą rzecz możecie powiesić na Waszych drzwiach. Jestem pewna, że znakomicie je ozdobi. A Wy spróbujecie taki zrobić? 

*zdjęcie znalezione w Internecie
A tutaj mój wielki stroik świąteczny, który zrobiłam wraz z mamą. Jak Wam się podoba? :)

DISNEYOWSKIE BOMBKI 
Bombki to ważny element każdej choinki świątecznej. Bez nich nie wyglądałaby tak pięknie. A co powiecie na te zrobione na wzór postaci disneyowskich? Aby je wykonać potrzebujecie bombek, farbek, pędzla i co najważniejsze... wyobraźni! Możecie namalować Olafa, Else z Krainy Lodu, Myszke Miki, Kaczora Donalda i wiele innych! :) 
*zdjęcie znalezione w Internecie

LAMPKI ŚWIĄTECZNE
Kolejnym i już ostatnim ciekawym rozwiązaniem są też lampki świąteczne. Ja osobiście nie wyobrażam sobie Świąt Bożego Narodzenia bez nich. Co roku wieszam je u siebie w pokoju i jestem pewna, że nigdy mi się nie znudzą. Taki świąteczny akcent możecie dodać też na drzwi, ściany, obręcze przy schodach, gdzie tylko zechcecie. :)

Jak Wam się podobał post? Czy Wy też udekorowaliście swój pokój na święta? :) 

1 komentarz:

  1. Super pomysły !!!! <3
    Piękny masz ten stroik *__*

    OdpowiedzUsuń