piątek, 12 grudnia 2014

Gwiazdy Disneya śpiewają świąteczne piosenki!

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami! Każdy z nas powoli przygotowuje się na ten ważny i magiczny dla nas wszystkich czas. Jak już wspomniałam w poprzednim poście, my stroimy choinkę, ozdabiamy domy, kupujemy prezenty a gwiazdy Disneya śpiewają piosenki! Zobaczcie jak im poszło! 

LAURA MARANO

Laura zaśpiewała bardzo popularny utwór pt."Last Christmas". Jej wykonanie na prawdę mi się podobało. Odnoszę wrażenie, że jednak ta wersja jest nieco spokojniejsza, łagodniejsza od oryginału. Piosenka i teledysk całkowicie nawiązują do świąt. Słuchając owego kawałku przyznam się, że sama wczułam się w ten świąteczny nastrój, mimo że mamy dopiero 11 grudzień. A Wam jak podobało się to wykonanie? Ma jakieś wady i zalety? Ja osobiście bardzo cieszę się, że gwiazda coraz częściej śpiewa solowe piosenki, bo jej głos jest świetny. :)

OLIVIA HOLT 

Olivia zaśpiewała piosenkę pt. Snowflakes co oznacza Płatki śniegu. Kawałek ten pojawił się w albumie "Holidays Unwrapped", który został wydany 15 października w 2013r. Mi osobiście "Snowflakes" bardzo się podoba. Utwór wpada w ucho. A Wy co o nim sądzicie? Ogólnie wielkie pozytywne wrażenie zrobił na mnie tekst. Moim zdaniem jest genialny. Szczególnie do gustu przypadł mi sam refren. 
Jesteśmy płatkami śniegu
Latające, aż znajdziemy nasze miejsce
Z daleka możemy wyglądać tak samo, ale jesteśmy piękni na swój sposób
My płatki śniegu


SABRINA CARPENTER
Sabrina zaśpiewała utwór "Sliver nights" ("Srebrne noce"). Piosenka zarówno miłosna jak i świąteczna. Równie dobra jak Last Chrismas w wykonaniu Laury i Snowflakes w wykonaniu Olivii. Ja osobiście uwielbiam głos Sabriny. Często słucham jej piosenek. Szczególnie podoba mi się "The Middle of Starting Over" oraz "Can't Blame a Girl for Trying". Wracając jednak do utworu. Jak już wspomniałam wyżej jest świetny, ponieważ wprowadza nas w ten świąteczny nastrój. A Wam jak się podoba? 

Która piosenka najbardziej Wam się spodobała? Cieszycie się z nadchodzących świąt Bożego Narodzenia? :)

2 komentarze:

  1. Świetne maja glosy.
    PS jedziecie na vl do Krakowa? Ja tak! Mam dosłownie do Krakowa 30 minut <3

    OdpowiedzUsuń