poniedziałek, 22 grudnia 2014

I♥Violetta- jak stworzyć violettowy pokój?

Fanki argentyńskiego serialu i polskiego programu I♥Violetta, wiedzą, że główna bohaterka w Violettcie i prezenterki mają podobne pokoje. W dzisiejszym poście nieco je porównamy. Zobaczycie co zrobić, aby swój pokój udekorować na wzór tego, który ma Viola oraz Wiktoria, Sonia i Sylwia. Jeżeli jesteście ciekawi tego tematu zapraszam Was do dalszej części wpisu.

CHARAKTERYSTYCZNE CECHY:
-dominują przede wszystkim jasne, ciepłe kolory, które kojarzą nam się z serialem, czyli róż i fiolet. W pokoju dziewczyn dodatkowo dodano barwę niebieską. Mi to połączenie jak najbardziej odpowiada. A Wam? Ponadto ciekawym dodatkiem są też tapety i naklejki ścienne. Na powyższym zdjęciu możecie zobaczyć je w tle w prawym rogu. Ja sama mam kilka takich w domu. Mi się bardzo podobają. 

-wszystko dokładnie posegregowane. Jeżeli ktoś z Was posiada duży pokój, dobrym rozwiązaniem na uporządkowanie swoich rzeczy są pudełka, a zwłaszcza te kolorowe. Spostrzegawczy widzowie programu, zauważyli pewnie, że kilka takich ozdobnych kartonów znajduje się na szafkach dziewczyn. Tego typu pudełka posiada także serialowa Violetta. 

-instrumenty muzyczne. Każdy kto kocha muzykę tak jak Violetta i dziewczyny na pewno posiada w domu chociaż jeden mały instrument. Nieważne czy to gitara, pianino, akordeon czy nawet flet i tak owy przedmiot jest dobrym dodatkiem, by udekorować wnętrze pokoju. Sonia, Sylwia i Wiktoria posiadają m.in gitarę i bębenki. A Wy macie i gracie na jakimś instrumencie? 

-kolorowe poduszki to w prawdzie banalny pomysł. Warto na swoje łóżko położyć wiele małych, różnokształtnych poduszek, by dodać nieco oryginalności pomieszczeniu. Jestem pewna, że przyciągną uwagę gości. Wiem to z własnego doświadczenia. :) 

-proste, białe  meble. Skoro chcemy udekorować swój pokój polecam postawić na proste meble o kolorze białym. Sprawią one wrażenie, że nasze pomieszczenie nie będzie przypominało miejsca, gdzie gromadzi się wszystkie zbędne rzeczy, a wręcz przeciwnie, stanie się mieszkaniem nowoczesnym, innym od reszty. Ja w przyszłości, gdy będę zmieniać swój pokój, również skuszę się na te proste i piękne wyposażenie. 

-wielkie lustro i pamiątkowe zdjęcia/obrazy. Kończąc wspomnę o małych dodatkach. Jestem pewna,  że każda kobieta kocha lustra, a zwłaszcza te ogromne. Dobrym dziewczęcym elementem jest właśnie ten przedmiot. Ciekawym pomysłem są też zdjęcia ozdobione w cudowne ramki. Zauważcie, że w pokoju Sylwii, Soni i Wiktorii jest ich mnóstwo. Na ścianach, ławach, półkach itp.! Mi to się bardzo podoba. A Wam? :) 

I♥Violetta w każdą sobotę o 8:45! :) 

Co sądzicie o tym wpisie? Chcielibyście mieć taki pokój? Oglądacie I♥Violetta? 

2 komentarze:

  1. Chciałabym mieć taki pokój, mam dużo pomysłów jak bardziej udekorować półki, pudełka itp. Dzięki za ten post! :) PS Zapraszam na mojego bloga http://pati1826.blogspot.com/ dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń