wtorek, 23 grudnia 2014

[CHRISTMAS-TIME] Disneyowskie babeczki

Tradycyjnie w polskich domach w wieczór wigilijny na pięknie nakrytym stole gości dwanaście potraw. Symbolizować mają one 12 apostołów. A co powiedzcie na coś dodatkowego, co na pewno zadowoli wszystkich gości? W dzisiejszym poście zobaczycie jak stworzyć piękne disneyowskie babeczki, które nieco osłodzą Wam ten zimowy wieczór. 

PRZEPIS
1. Blachę wykładamy papilotkami. 
2.Następnie do miski wsypujemy 2 szklanki mąki oraz 3/4 szklanki cukru.
3.Potem dodajemy 2 łyżeczki proszku do pieczenia i dokładnie mieszamy. 
4.Do drugiej miski wlewamy 1/2 szklanki oleju i szklankę mleka.
5.Do tej samej miski wbijamy 2 jajka i dokładnie mieszamy. 
6.Następnie do pierwszej miski (suchych składników) dodajemy posiekaną czekoladę (najlepiej gorzką).
7. Gdy wykonamy tą czynność składniki mokre wlewamy do suchych i ponownie mieszamy.
8.Gotową masą napełniamy blaszkę.
9.Wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 200 stopni i pieczemy przez ok. 20 minut.
10. SMACZNEGO :)


Gdy już nasze babeczki będą gotowe zabierzemy się za dekorowanie ich. Ja postawiłam na coś prostego z małym akcentem Disneya. Do przygotowania owych ozdób potrzebne będzie: 
-wzór Myszka Miki KLIK
-wykałaczki
-nożyczki
-taśma bezbarwna

Gdy już wydrukujemy zaproponowane wyżej tło, dokładnie wycinamy twarz Myszek Miki. Co jest w tym najlepsze? Każda z nich ma inną minę, dlatego efekt końcowy będzie jeszcze lepszy! Kolejnym krokiem będzie przyklejenie buzi do mini wykałaczek. Gdy  wszystko skończymy, wszystkie patyczki z Mikim dodajemy do babeczek. Spójrzcie jak mi to wyszło! :)

Prócz 12 dań możecie spróbować zrobić także te słodkości! 
Na koniec nie pozostało mi nic innego jak życzyć Wam: SMACZNEGO! :) ♥

1 komentarz:

  1. Jezuu O.O Jakie piękne babeczki <333
    Awwwwww *.* Zaraz idę je robić . Mam nadzieję że mi też wyjdą tak słodko jak Tobie :P

    OdpowiedzUsuń